NothinDoin™ Skrevet 4. september 2010 Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 Hei! Skal kjøpe noen skjorter fra USA nå, men vil bare dobbelsjekke at siden er safe. Det er www.tillys.com jeg skal kjøpe fra, noe som kjenner til denne siden og kan si om den er safe eller ikke? NothinDoin Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. september 2010 Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 http://www.bizrate.com/ratings_guide/cust_reviews__mid--137657.html Hint: søk på butikkens navn + review. Fant denne på 10 sekunder, "Tillys.com review" på Google. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 Takker Lenke til kommentar
kreppsen Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Vi bestiller varene til vår lille nettbutikk fra denne siden. Alt er kvalitet, varene kommer raskt og stort sett er alt plettfritt. Eneste er at de krever en sikkerhetssjekk for å godkjenne handelen. De spør etter transaksjonsID nummeret som kommer opp i nettbanken når du betaler dem :-) Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Tid gjør dem det? Bestilte i går, har kun fått en mail om ordrebekreftelse. Lenke til kommentar
kreppsen Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Vi pleier ofte å få mail fra dem etter ca. 1 døgn, dog dette varierer på trafikken på siden. Ikke alle betalingsmetoder som må dette, men mener at det gjelder de fleste debet- og kredittkort. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Ok, takker Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 Har du fått en slik mail enda eller, NothinDoin? Jeg bestilte for noen dager siden og kun fått ordrebekreftelse. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 Nei, har kun fått 2 mailer fra dem, en "Order Received" og en "Order Confirmation". Order tracking funker ikke da, litt synd Lenke til kommentar
kreppsen Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Nei, har kun fått 2 mailer fra dem, en "Order Received" og en "Order Confirmation". Order tracking funker ikke da, litt synd Jeg bestile flere varer igår og Order tracking fungerer, du må bare legge inn rette numrene fra "Order Confirmation". Du har helt sikkert bare byttet om bestillings no. og pakke no. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 11. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Tviler, men jeg fikk en "Order Shipped" mail, og derfra var det link til sporing av pakka. Men må spore den via Fiftyone.com da, ikke via tillys.. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 14. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Fikk pakken i dag, meget fornøyd Lenke til kommentar
kreppsen Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Fikk pakken i dag, meget fornøyd Får jeg spørre hva du har bestilt? De har forresten fått masse nytt på lager nå! La nettopp inn ny ordre på 52 plagg Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 15. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Bestilte 4 flanell skjorter. 3stk straight faded i turkis, grå/hvit og brun og en Blue Crown i rød. Straight Faded skjortene var veldig behagelige, satt akkurat sånn jeg ville ha dem. Blue Crown skjorta satt forsovet greit, men var litt trang under armhula. Men den var ikke vond, bare annerledes. Endret 15. september 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå