Gunfreak Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Jeg ble veldig skuffet over Napoleon Total war, spillet fanger ikke perioden i det hele tatt, bort sett fra at noen unifomer ligner litt, har det ikke noe av det som gjorde Napoleons krigene unike i seg, Det er latterlig at Slag som Borodino som hadde nesten 300 000 soldater, utskjempes i dette spillet med 2500, det er ikke et ekte regiment en gang. Så var det alle uniforms feilene, alle uniformene var basert på 1813, selv om spillet sluttet i 1812, så nesten ingen av uniformene i spillet, var faktisk brukt i perioden spillet utspillet seg, dette gjør blant annet at Prøysen har i 1805 soldater som ikke fantes en gang på den tiden. Så i dag bestemte jeg meg for å spille på nytt, fordi det hadde godt noen måneer kanskje etter jeg hadde slippet ut litt damp at jeg kunne like spillet bedre, jeg kjøpte til og med Peninsula pakken, som jeg spillte i dag, de hadde lagt til flere uniformer, MEN uniformene er feil igjen, denne gangen hadde franskmennene uniformer fra 1815 i 1811, hva var poenget med å lage alle disse nye uniformene for DLC'n når du ikke gidder å bruke 5 minutter på google for å finne den riktige uniformen en gang, og gameplayet var like dårlig som jeg husket, små ussle slag som ikke har noe med perioden å gjøre i det hele tatt. Vet dette er noe relatet til spill, men dette er mer en rant som ikke gir noe serlig til diskusjon rundt spill. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Jeg forstår du er frustrert, men jeg foreslår du benytter deg av den eksisterende Ting som irriterer så grenseløst-tråden for fremtidige utbrudd lignende dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg