Munty Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Hei. Jeg har flere ganger prøvd å gjøre IP-adressen til maskinen min fast, men jeg får problemer. Etter at jeg har satt IP'en går nettet fin og greit, men etter en liten stund, 1-2 timer, kommer jeg ikke inn på nettsider, men jeg greier å chatte i Skype alikevel. Jeg trenger å ha en fast IP, så det hadde vært hyggelig med hjelp. Takk for svar! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Ring ISPen din, så betiller du fast IP. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 4. september 2010 Forfatter Del Skrevet 4. september 2010 Ring ISPen din, så betiller du fast IP. Ah, jeg glemte å nevne. Intern IP. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Hvilken router har du? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Når du setter opp fast IP, hvilken ipadresse, gateway og DNS setter du? Har du samme problemet ved bruk av dynamisk IP? Ved dynamisk IP, prøv kommandoen ipconfig /all. Får du samme IP/Gateway & DNS som over? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå