Gå til innhold

gold, cashlvl i cata.

Anbefalte innlegg

Hoy dere betatestere.

Er det noen som har en anelse om hvordan gullverdien vil endre seg i cata?

F.eks.

En stack copper ore kostet 20 sølv i vanillla, 2-3 gull i tbc og i wotlk ligger de gjerne til over 10 gull.

Har noen erfart hvordan det vil bli i cata under beta testing?

Vil de som har med seg 50 000 gull fremdeles ha en grei start, eller vil 50 000 være en liten sum.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var ikke beta tester, men jeg vil tro at prisen på f.eks copper ore som i ditt eksempel vil bli enda høyere siden det er ny level cap og sikkert en haug nye minerals som går an å mine, som setter de gamle mineralene mindre prioritert, men det er bare en liten tanke

Lenke til kommentar

Jeg var ikke beta tester, men jeg vil tro at prisen på f.eks copper ore som i ditt eksempel vil bli enda høyere siden det er ny level cap og sikkert en haug nye minerals som går an å mine, som setter de gamle mineralene mindre prioritert, men det er bare en liten tanke

Jeg tror de heller vil falle i verdi. Dette fordi folk nå er tilbake i Azeroth igjen, og denne gangen med epic flying mounts. Dessuten kommer mange til å levle goblin/worgen, og mange av disse vil sikkert plukke med seg gathering professions for å tjene noen enkle penger.

Lenke til kommentar

Hvis du har en 310% mount fra før så slepper du å betale.

Eller lvle til 85, skaffe en gruppe og gjøre Ulduar old school og få achivement og mount der. Vet ikke om du slepper og betale da.

Vedder på at de fjerner Ulduar raid-rewardene. Det bør de i hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...