Leoron Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Hoy dere betatestere. Er det noen som har en anelse om hvordan gullverdien vil endre seg i cata? F.eks. En stack copper ore kostet 20 sølv i vanillla, 2-3 gull i tbc og i wotlk ligger de gjerne til over 10 gull. Har noen erfart hvordan det vil bli i cata under beta testing? Vil de som har med seg 50 000 gull fremdeles ha en grei start, eller vil 50 000 være en liten sum. Lenke til kommentar
Kreatoon Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Jeg var ikke beta tester, men jeg vil tro at prisen på f.eks copper ore som i ditt eksempel vil bli enda høyere siden det er ny level cap og sikkert en haug nye minerals som går an å mine, som setter de gamle mineralene mindre prioritert, men det er bare en liten tanke Lenke til kommentar
Colado Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) 50 000 vil nok aldri bli en liten sum, siden goldcappen er på litt over 200k. EDIT, selv har jeg begynt og farme for en stund siden, og håper på og klare en 40k til Cata kommer. Endret 4. september 2010 av Colado Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Med tanke på coin-loot fra mobs og sånt virker det ikke så annerledes, men gull man får fra quests er litt høyere enn wotlk. Det virker også som det er lagt in betraktelig flere ores rundtom ! Lenke til kommentar
tmg Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Men er det noen nye goldsinks som epic flying mount nå? Eller kommer alle til å ha si 10k gull når de dinger 85 og ikke ha noen "store ting" å bruke det på? Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 5000g for 310% flying. Så kommer guild rewards som også må kjøpes for gull. Og pre-raid crafted gear.. Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 5000g for 310% flying. Så kommer guild rewards som også må kjøpes for gull. Og pre-raid crafted gear.. Må vi som allerede har 310% betale for å bruke 5000 for å bruke den, eller gjelder de 5000 bare for de som ikke har den fra før av? Lenke til kommentar
Zt Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hvis du har en 310% mount fra før så slepper du å betale. Lenke til kommentar
Colado Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hvis du har en 310% mount fra før så slepper du å betale. Eller lvle til 85, skaffe en gruppe og gjøre Ulduar old school og få achivement og mount der. Vet ikke om du slepper og betale da. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Jeg var ikke beta tester, men jeg vil tro at prisen på f.eks copper ore som i ditt eksempel vil bli enda høyere siden det er ny level cap og sikkert en haug nye minerals som går an å mine, som setter de gamle mineralene mindre prioritert, men det er bare en liten tanke Jeg tror de heller vil falle i verdi. Dette fordi folk nå er tilbake i Azeroth igjen, og denne gangen med epic flying mounts. Dessuten kommer mange til å levle goblin/worgen, og mange av disse vil sikkert plukke med seg gathering professions for å tjene noen enkle penger. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Hvis du har en 310% mount fra før så slepper du å betale. Eller lvle til 85, skaffe en gruppe og gjøre Ulduar old school og få achivement og mount der. Vet ikke om du slepper og betale da. Vedder på at de fjerner Ulduar raid-rewardene. Det bør de i hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå