Gå til innhold

hvordan få flere programmer til android?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har en htc desire og jeg synes markedplace er litt lite, skulle helst vært flere programmer,Er jo en god del og velge i men synes det skulle vært like mye som i appstore.

 

Jeg har lastet ned angry birds og det er bare beta, hvordan få tak i fullversionen?

 

Har lest litt om at hvis man putter i utlands simkort så får man opp en bedre marked place?

 

Hvordan fungerer det med utenlands simkort og hvor får jeg kjøpt det? Hvordan får jeg betalt for forskjellige prog når jeg har utlands simkort og hva koster det for et slik simkort?

Det jeg lurer på ang slike simkort er at da må man vel få tak i et som er gratis og ha i mnd?

Oversikt og hvor man kan bestille slikt?

 

Er det noen steder på internet man kan laste ned spill og programmer og legge over på android tlf?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lest litt om at hvis man putter i utlands simkort så får man opp en bedre marked place?

Bruker du et SIM-kort fra et land som har tilgang til å kjøpe programvare på marketplace, så får du tilgang til å kjøpe programvare på marketplace.

Hvordan fungerer det med utenlands simkort og hvor får jeg kjøpt det?

Du putter SIM-kortet i telefonen. SIM-kort kjøper du på ebay (bruk ebay.co.uk så får du det fortere).

Hvordan får jeg betalt for forskjellige prog når jeg har utlands simkort

Du betaler med google checkout via din google-konto ved å bruke et VISA eller Mastercard.

og hva koster det for et slik simkort?

Jeg bestilte en pakke med 2 stk prepayed vodafone SIM-kort som kostet tilsammen 27,70 norske kroner inkludert porto. Hvert kort var ferdigladet med ca 10 norske kr. (med andre ord - du betaler slikt og ingenting)

Det jeg lurer på ang slike simkort er at da må man vel få tak i et som er gratis og ha i mnd?

Ja nettopp. I Norge heter det kontantkort i UK heter det "Prepayed".

Oversikt og hvor man kan bestille slikt?

som sagt ebay.co.uk

Er det noen steder på internet man kan laste ned spill og programmer og legge over på android tlf?

appbrain.com

(Jeg antar du ikke prater om piratkopier - for det har du nemlig ikke lov å diskutere her, da blir det smekk på SIM-kortet)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...