Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Opera - Lav kvalitet på bilder

Anbefalte innlegg

Har nettopp tatt i bruk Opera, og det ser ut som alle bildene på alle nettsteder er lagra i low quality jpg.. Jeg har bladd gjennom alle innstillingene (tror jeg) uten å ha funnet noe om det, så det er er jo et eller annet jeg må ha gått glipp av. Vet noen hvordan jeg fikser det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En ting til... ting jeg skriver i skjemaer lagres ikke. Finner ingenting om det under fanen Skjemaer i innstillingene. Må liksom skrive inn e-post, brukernavn osv for hver gang jeg skal logge inn en plass.

Verktøy - Innstillinger - Skjemaer - Kryss av for passordhåndterer.

Trodde den var aktivert når man installerte Opera

Lenke til kommentar

En ting til... ting jeg skriver i skjemaer lagres ikke. Finner ingenting om det under fanen Skjemaer i innstillingene. Må liksom skrive inn e-post, brukernavn osv for hver gang jeg skal logge inn en plass.

Verktøy - Innstillinger - Skjemaer - Kryss av for passordhåndterer.

Trodde den var aktivert når man installerte Opera

Den lagrer passord, men det er ikke det jeg mener. Når jeg f.eks har flere kontoer på en side, så vil jeg at alle brukernavnene jeg har logget meg inn med skal poppe ned når jeg begynner å skrive.

Lenke til kommentar

Jeg vil at om jeg tidligere har skrevet noe i et felt eller et skjema så skal det komme fram når jeg begynner å skrive den bokstaven det begynner på. Det gjør det automatisk på alle andre nettlesere jeg har brukt.

Endret av lisA-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...