elvenbow123 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Har veldig store problemer med og installere nye drivere til mitt 5850, Når jeg prøver og oppgradere til nyeste modell ender jeg alltid opp med bluescreen eller en svært merkelg oppløsning, etter at jeg restarter pcn så fikser oppløsningen seg, men driveren blir ikke oppgradert rikitig, Hvorfor funker det ikke? :O Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Du må avvinstallere de gamle driverne før du innstallerer nye, gjerne ved hjelp av et Driver Sweeper/Cleaner program som fjerner alle rester av gamle drivere som kan fucke opp. Hvis du kjører Driver Sweeper så fjern alle display drivere den finner, reboot og installer den nye versjonen du vil ha inn. Edit: Det er kanskje en ide og kjøre DXDIAG også for å sjekke at DirectX funker. Endret 4. september 2010 av vidarkri Lenke til kommentar
elvenbow123 Skrevet 4. september 2010 Forfatter Del Skrevet 4. september 2010 KK, takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå