Ohord Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Jeg sliter litt med å få internet på min nye pc. Så jeg lurte på om det var noen ekstra driver man på instalere for at nettverkskortet skal fungere? Takk for all hjelp på forhånd Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Ja, funker nettverkskortet eller ikke? Prøv å legge inn nVidia's driverpakke, eller let på CD'en som fulgte med HK'et. Lenke til kommentar
Ohord Skrevet 23. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2003 det kom ikke noen cd emd Hk'et Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 http://www.nvidia.com/view.asp?IO=nforce_u..._udp_winxp_2.03 Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 hadde også problemer med internetten på mitt nf-s 2.0 og jeg prøvde å diable alt inne i netw0rk opptions og reboote stille alt på igjen og reboote ellerno så funka det.. tukle med greiene til det funker Lenke til kommentar
Ohord Skrevet 23. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2003 Tusen takk for all hjel Tror nok desverre at jeg må flutte litt rundt på det nettverlskorte jeg har sånn at jeg for lastet ned den drivern. Lenke til kommentar
Ohord Skrevet 23. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2003 etter at jeg hadde instalert drivern å skal starte opp windows så låser maskinen seg. Først kommer det opp noen svarte priker der etter låser det seg. Hva kommer det av? Må jeg formater hele hd'en igjen? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Hva kommer det av? Må jeg formater hele hd'en igjen? Har du et alternativt skjermkort - evt. bruk det og oppdater Bios ( via nedlasting til den pålogga ). Siste for v2.0: ftp://ftp.abit.com.tw/pub/download/bios/n..._2.0/nf7d14.exe mer info Her Lenke til kommentar
Danny Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 sliter sjøl med å få internett på mitt og,har upc chello så jeg bare slengte tilbake det gamle da funker det fett. Samme instillinger på begge obtain ip automaticly med det går bare ikke,pussig. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 litt off topic, men dere som har Abit NF7-s rev. 2.0, hvor mange SATA kabler var det med? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 litt off topic, men dere som har Abit NF7-s rev. 2.0, hvor mange SATA kabler var det med? Til brodern sitt var det kun 1 og ingen powerkabel - ( fikk ettersendt ) han strever fælt med Barracuda 7200.7 som hk'et ikke finner, og må trolig returnere ( han mister oppdrag med et hk som ikke funker - gjett om han er fornøyd ). . Lenke til kommentar
Ash Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 litt off topic, men dere som har Abit NF7-s rev. 2.0, hvor mange SATA kabler var det med?Følger med en kabel, en adapter (parallell->serial) og en strømkabel. De nyeste Abit NF7-S v2.0 hovedkortene har Seriell 2 adapteret. Jeg kjøpte det så tidlig at jeg fikk med Seriell 1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå