SSRZipper Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 hey lurte på om noen vet noe om hvordan man kan klare å få en ps3 spake til å fungere på pc altså via usb. om kansje noen hadde gjort det før elr noen har en link til å få kjøpt en slik adapter? takker for alle svar Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Google is your friend! Denne tråden burde hjelpe deg litt Download the appropriate drivers from MotionInJoy. After installing it restart your PC . while Restarting press F8 when bios does its POST from there choose “Disable driver signature enforcement" now connect you PS3 controller to your pc and after that Go to -> Start -> Run -> type Install driver and you should right click and “Run as administrator” or the driver will not install properly. now you need to reboot your PC . Now you need to run the "DS3 Tool "This will allow you to run the controller with whatever features you wish. But remember to enable the features you need. if you done every thing correct you have full control of all the inputs . now you are done enjoy ! Link til driverne: http://www.motioninjoy.com/download-index-1.html Endret 5. september 2010 av N.N Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Jeg fikk dette til å funke for noen dager siden. Eneste grunnen til at jeg ville koble min ps3 kontroll til pc'n var så jeg kunne spille MGS1 via emulator med ps3 kontrollen. Problemet er at alle knappene funker som de skal, bortsett fra analogene. Nå trenger jeg ikke analogene til å spille mgs1, men hadde vert kos om jeg bestemmer meg for å spille super mario 64 f.eks. Noen anelse om hvordan jeg kan få analogene til å funke? Edit: Har fått analogene til å funke nå Endret 27. september 2010 av AnonymousSuit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå