Gå til innhold

Prøver å bestille nye maps i MW2 på Playstation Store, men får bare opp "your credit card is not valid" - Hva gjør jeg galt?

Kranjcar

Anbefalte innlegg

Prøver å bestille de nye mapsa i MW2 nå på Playstation Store, men får bare opp "your credit card is not valid".

Hva gjør jeg feil egentlig? Jeg låner faren min sine kredittkort, men ingen av dem funker visst.

Noen som har noen idè om hva jeg gjør feil? Veit at det er penger på kortene, så ikke der det ligger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du skrevet inn riktig kode og kortnummer og kortinnehaver? Og riktig korttpe?

Hva slags kode?

Kortnummeret (det som står på framsiden av kortet?), korttype og kortinnehaver har jeg skrevet riktig.

Eller, man skal vel ikke skrive kortinnehavers navn i store bokstaver?

Lenke til kommentar

Det du trenger er: Kortnummer XXXX XXXX XXXX XXXX, CCV2-koden (står bakpå kortet, siste tre tallene der hvor signaturen står), expiry date MM/ÅÅ og kortinnehavers navn. Med mitt VISA-kort jeg har gjennom SR-Bank må jeg ofte også logge inn med den bank-id greia, men dette varierer etter hvor du handler og hvilken bank/korttype.

Lenke til kommentar

Nå er det en stund siden jeg fikk denne feilmeldingen så jeg beklager om jeg husker feil, men har du eller faren din (regner med at du har lagt inn hans navn ettersom det her hans kort) æøå (evt andre "spesielle bokstaver") i navn eller adresse? Da jeg bodde hjemme hos mor og far gikk PSStore handling fint, men da jeg flytta til en adresse med Ø i navnet ble det bare lås. Fikk tips om å bytte ut Øen med O og det fungerte smertefritt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...