johanlo Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Jeg holder på å lage en RS-232 UART i VHDL, men mangler desverre dokumentasjon på mottak av data. Vet noen om et nettsted der standarden er beskrevet? Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Tipper at det er beskrevet i en eller annen RFC et eller annet sted. Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Tipper at det er beskrevet i en eller annen RFC et eller annet sted. Tror de fleste har skjønt det, men det hjelper vel ikke så mye... Hvor mange dullioner er det ikke av dem Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Tipper at det er beskrevet i en eller annen RFC et eller annet sted. Tror de fleste har skjønt det, men det hjelper vel ikke så mye... Hvor mange dullioner er det ikke av dem Tror faktisk det er noen millioner dullioner RFC'er, men spørsmålet hans var hvor det var dokumentasjon, og det er i en eller annen RFC :wink: Derfor jeg ikke gadd å finne noe link til den heller...er jo klin umulig å finne fram. Mulig det forresten er noe info hos IEEE eller ISO for den saks skyld... Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 er jo klin umulig å finne fram. Var nøyaktig det jeg skulle fram til Lenke til kommentar
johanlo Skrevet 24. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2003 Jeg fant tilstrekkelig dokumentasjon, og er nå den heldige vinneren av en selvlaget 9600 baud uart! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå