TanteEdgar Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Hei. Jeg lurer på om det er mulig å få tak i Death Magnetic albumet til GH. Metallica på PS3. Ser at det finnes på PS2 og Xbox. Noen som vet hvor man kan laste ned dette? Har ikke veldig mye peiling på dette Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Death Magnetic kan du få til GH:M på PS3 ja. Kjøpes gjennom spelet eller Playstation Store. Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 4. september 2010 Forfatter Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Takker. (Du har visst peiling du ) Er det den filen som er til GH: World Tour og GH 3? Endret 4. september 2010 av TanteEdgar Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Om eg hugsar riktig så er GH:WT-filene dei same som blir brukt på GH:M. GH:M har dobbelpedal, men eg trur det er samme filene som GH:WT. GH3 har eigne filer blant anna fordi du ikkje har trommer på GH3, samt ein del funksjonar som vart endra med GH:WT. Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 4. september 2010 Forfatter Del Skrevet 4. september 2010 Det virket! Takk for ghjellpen Zeph Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 8. september 2010 Forfatter Del Skrevet 8. september 2010 Prøver å spørre her for å slippe å lage en ny tråd. Er det mulighet for dobbel bass i Rock Band? Ser at man kan laste ned både slipknot og metallica på PSN, men vil det virke som det skal? Litt kjipt med enkel bass på sånn musikk da Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Sangene til Rock Band og Guitar Hero er nok ikke komptible med hverandre, selv om det er samme sang. Selve sangen er som regel den samme (kan være studio og live versjon), men notene er forskjellige. Kort fortalt er det over tusen sanger tilgjengelig for nedlasting i Rock Band. Hadde vi kunne brukt dem i GH ville RB-folka ha brukt masse tid og penger til å lage nedlastbart innhold til en konkurrent. Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Edit: Ok, jeg bare kjøpte spillet, men jeg kommer jo ikke innpå sangene! Jeg har bare GH trommene, ingen gitarer eller noen ting og spillet nekter å la meg få spille fordi det ikke er noen mikrofon koblet til. Jeg kan ikke synge engang, kan noen hjelpe meg litt her? Hvordan kommer jeg innpå sangene ved å bruke trommesettet? Endret 9. september 2010 av TanteEdgar Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Jeg tror det løser seg om du bruker en vanlig kontroller til navigering, og trommene da du faktisk skal spille sangen. Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 Har prøvd alt og ingenting nyttet. Jeg fikk bare beskjed om at det ikke er noen mikrofon tilkoblet så jeg tror ikke spillet registrerte trommene i det hele tatt. Jeg fikk byttet det med Band Hero da Hannah Montana musikk lenge leve.... Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Har fått samme feil selv med GH:WT, mener da bestemt at det løste seg da jeg brukte en vanlig kontroller som 1. kontroller, og gitar/trommer som noe annet. Kanskje det er annerledes på Gh: Metallica da. Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 Fant ut at Rock Band ikke har dobbel bass og da er de spillene uaktuelle uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå