TheCatIsALie Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Fikk denne da jeg skulle recorde noe gameplay fra en gungame match fra igår. Hva kan det komme av? Ingen instillinger, untatt oppløsning er endret. Spilte på min server, alle hadde HELT samme gungame mappe. INGEN custom våpen el., iallefall ikke jeg, og får samme feil på mitt. Endret 4. september 2010 av Jevrio Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Virker som det er noe feil med "cooking" m/ nades. Har record funket på GG før? Hvis ikke kan det være noe feil med /record-instillinger(idunno) og mod'en. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 4. september 2010 Forfatter Del Skrevet 4. september 2010 Har aldri prøvd med GunGame før. Er ingen /record instillinger, er bare en kommando.. Ingen mod-filer er endret. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) jeg vet jo at /record er en command, men det kan være noe med commanden som ikke kommer overens med mod'en. Prøv å søk etter problemet i CoD4-mappa i C: EDIT: sjekk hovedsaklig i main-mappa og mod-cfgen. Endret 4. september 2010 av liiland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå