haorif_oey Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 jeg er ungdom som har slitt med angst og depresjoner, og har de siste par årene nesten ikke turt og være utenfor døren på rommet mitt. men har kommet meg litt ut blant folk i det siste. saken er den at jeg har 0 erfaring med jenter. men har nå truffet en jeg trur jeg kanskje er forelsket i. jeg traff henne da vi hadde et par felles kjøretimer, og vi har nå vekslet telefonnummer. spørsmålet mitt er hvordan noen av dere mer "erfarne" vil anbefale meg å gå fram? takk for svar Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hvor gammel er du?` Å bli kjent med en over sms er jo veldig krunglete og tungvindt spør du meg - men det får nå være. Det er ikke verre enn å sende en melding, der du bare sier hei. "Hei du! Hadde ikke så mye å gjøre, så daaa sendte jeg deg en melding jeg. Tenkte det kunne vært hyggelig å bli kjent med en til person her i verden. Hvordan gikk kjøretimene for deg? Kom du deg greit i gjennom det?" For eksempel. Og etter det kan du jo bare bygge det videre.. og om du synes jenta virker intressant - kan du jo høre om hun hadde vært intressert i å treffes, evt prate på msn/facebook istedet. Så har du en start. Det er ikke noe hokkus pokkus. Bare prat med jenta. Lenke til kommentar
Kreatoon Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Jo mer du tenker over hva du skal skrive, jo teitere kommer det nok til å høres ut, bare finn noe enkelt og stick with it! Lenke til kommentar
Gjest guest 18 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 send melding å hør om hun vill finne på noe som feks film hos en av dere:) det som er tingen hvis det er en du ikke kjenner er det best første gangen å finne på noe et nøytralt sted med flere mennesker, så den andre personen føler at han/hun (som regel hun) har litt kontroll, også er det sykt viktig med øyekontakt, hvertfall jeg faller for personer som har lekent eller spennende blikk eller hva jeg skal kalle det:P og først og fremst vær deg selv:) feks jeg snakket med en jente i sommer som jeg kjente bittelitt:P så jeg fikk nr hennes(som du har fått (y) ) og sendte melding som feks; hei, hva gjør du ? og da sier hun hva som skjer også kan du bare spørre om hun har gjort i det siste, og ta resten av samtalen derifra. det dummeste du kan svare i en samtale er "ok" eller bare "ja" da tar det ikke lang tid før samtalen ender. også på slutten kan du si det hadde vært koselig å finne på en gang også snakker dere noen dager til. så hun føler seg trygg på deg. så spørr du om hun vill finne på noe bare pass på at dere er "alene" uten felles venner, det kan ofte bli litt pinelig i begynnelsen good luck håper dette hjalp deg litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå