Tåkelys Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Datteren min har kjøpt et Panasonic Lumix DMC-TZ10. Vi har prøvd å lete, men klarer ikke å finne ut om man kan pause videopptak. Skulle jo tro at det skulle gå. Ellers blir det jo store mengder med små videofiler på minnekortet. Og er jo ikke alle som er så flinke i å sette sammen alle disse filene til en fil heller. Lenke til kommentar
Hieronymus Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Har selv et DMC-TZ10, og har ikke funnet noen mulighet for å pause opptaket. Ikke engang på min speilrefleks, Canon EOS 550D, er det pausefunksjon for videoopptak. Så dette er nok ikke vanlig uansett. --- BalleB Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 8. september 2010 Forfatter Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Da får jeg heller bruke min Samsung Wave til å filme i HD. Like bra opptak, og ikke minst har den pausefunksjon Takk for svar Endret 8. september 2010 av HellMate Lenke til kommentar
Hieronymus Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Da får jeg heller bruke min Samsung Wave til å filme i HD. Like bra opptak, og ikke minst har den pausefunksjon Takk for svar Leste for ikke lenge siden hvorfor det bare var 29:59 minutters innspillingstid på TZ10'ern. Hvis det var mer, så ville apparatet i EU bli klassifisert som et videokamera, og en eller annen straffetoll ville trådt i kraft. Mulig at en eventuell pauseknapp også ville ha utløst denne straffetollen... Hvem vet? --- BalleB Lenke til kommentar
amund91 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Det stemmer. Jeg har DMC-TZ7 selv, men kjøpte det i amerika. Jeg har pauseknapp og mulighet til å ta så lange snutter jeg vil (1time og 10min er lengste jeg har prøvd). EU bestemmer nok at det skal være forskjell på kamera og videokamera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå