Tommelom Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Jeg filmet et bryllup inne i en veldig mørk kirke med mitt Canon 7D. Måtte kjøre opp iso på 6400 for å få nok lys. Dette førte selvsagt til mye iso-støy. Er jo en smal sak å fjerne dette på bilder, men jeg vet ikke åssen det kan gjøres på film. Jeg har Premiere Pro tilgjengelig. Er det noe der som vil fikse denne biffen? Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Du kan prøve median filter og sette radius til 1. Det finnes en hel haug med filtre der ute som man må installere i tillegg til Premiere som gjør en bedre jobb da. Men de tror jeg ikke er gratis. Et rask søk på google: http://www.google.no/search?source=ig&hl=no&rlz=1G1GGLQ_NONO274&q=how+to+remove+noise+premiere+pro&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai= Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 Ja, jeg vet det er mange filter der ute, men som du sier så koster de ganske mye. Testet trial av Neat video. Den var helt fantastisk, men koster nesten 700 spenn. Jeg har ikke SÅ mye bruk for det på dette tidspunkt. Mulig blir kjøp senere. Derfor jeg lurte på om det var noen innebygde filtre i Premiere. Men det ser ikke slik ut. Så jeg får slå ifra meg å fikse disse filene på dette tidspunkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå