Marium0505 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Hei, jeg klarte å kjøpe denne: Creative Headset HS-1000 Fatal1ty USB Men, nå når jeg har åpnet den, ser det faktisk ut til at det er USB og ikke Jack utgang som jeg hadde håpet på, jeg skal bruke den til iPhone og iPod, er det en mulighet jeg kan få USB'en til Jack? Lenke til kommentar
Marium0505 Skrevet 4. september 2010 Forfatter Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Hei, jeg klarte å kjøpe denne: Creative Headset HS-1000 Fatal1ty USB Men, nå når jeg har åpnet den, ser det faktisk ut til at det er USB og ikke Jack utgang som jeg hadde håpet på, jeg skal bruke den til iPhone og iPod, er det en mulighet jeg kan få USB'en til Jack? Endret 4. september 2010 av Marflu Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Vi verken stenger eller sletter tråder på slike grunnlag. Det du kan (og bør) gjøre er å oppdatere innlegget ditt med løsningen på problemet/svaret på spørsmålet, uansett hvor "dumt" det måtte være. På denne måten kan andre brukere med lignende problem/spørsmål finne svaret og fortsette tråden. Lenke til kommentar
Marium0505 Skrevet 4. september 2010 Forfatter Del Skrevet 4. september 2010 Hei, Det ser ut til at det ikke ble løst.. allikevel. Jeg tenkte jeg skulle benytte angreretten min, men forseglingen var vist for ødelagt, så den ble ikke godtatt, dermed måtte jeg uvillig ta den med hjem igjen. Som sagt, dermed er problemet mitt ikke løst.. Noen som har en løsning på problemet mitt? Lenke til kommentar
Marium0505 Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 Her var det stille du... Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Kortsvar: Nei. Langsvar: Det er mulig, men ikke noe jeg anbefaler deg å gjøre selv, da det krever klipping av kabler og lodding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå