Esp3nB Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Hei. Jeg vurderer å kjøpe meg denne pcnen som en gamingbærbar: MSI GX660. Den har jo veldig bra deler for prisen på 13000kr. Men har hørt at MSI har ett dårlig rykte for tiden... En person sa at MSI pcer ryker oftere enn andre pcer pga dårligere kvalitet på deler osv. Stemmer dette? Takker for alle svar Espen Lenke til kommentar
weebl Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 kan ikke si jeg har noen gode erfaringer med MSI, har vært borti masse hardware fra de og den er altså kranglete. se på noen andre produsenter heller du Lenke til kommentar
Pantertante Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Hva med Asus G73JH? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=602030 Lenke til kommentar
Esp3nB Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Har ikke lyst på en 17". syns de blir for store til å frakte med seg. Har dog sett på Asus lignende 15" med GF360. Men det skjermkortet har jo ikke like mye å stille opp mot 5870, i forhold til bl.a dx11 osv. Men den har jo og en mindre oppløsning som kanskje er bedre for en 15" pluss ikke like mye for skjermkortet å drive... Har også sett på en Acer Aspire 5943G som har 5850 men med 1G DDR3:S:S:S. Likte og det faktum at MSIen har USB 3... Lurer litt på om jeg skal kjøpe MSIen gjennom elkjøp:D Har hatt god service gjennom Elkjøp før og de selger jo MSI. Kommer ihvertfall ikke til å kjøpe over nettet om den er usiker i kvalitet og holdbarhet... Endret 5. september 2010 av EspenB89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå