No Matter What You Say Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Hei. Jeg lurer på å skaffe meg en el-guitar, etter som jeg bare skal sitte på hybelen og jamme litt der i ny og ne. Tenkte jeg at en guitar med usb tilkobling hørtes praktisk ut. På finn fant jeg to aktuelle modeller fra behringer: 1 og 2 Dette er billige guitarer, og jeg er redd for at de er umulig. Er det noen her som har testet en usb-guitar før? Endret 6. september 2010 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
weebl Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 invester heller I en vanlig elgitar og en av de små forsterkerene til marshall. eller en vanlig gitar amp og headset Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 4. september 2010 Forfatter Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Ja, men jeg skal jo ikke starte et band. Er det så sykt dårlig lyd i disse guitarene? Edit: Behringer iAXE629 har noe som heter "Vintage tremolo", hva er dette? Endret 4. september 2010 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Trenger da ikke å starte band selv om du har en forsterker. Edit: Liten bump ja, vel vel. Endret 30. september 2010 av Aleks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå