Gå til innhold

hvordan skal man crack


xain

Anbefalte innlegg

hei. jeg lurer på hvordan man skal crack et program? har ikke noe som jeg har tenkt å crack'e men vil bare lære meg hvordan man gjør det. vis tråden her er forbudt til dette nettstedet da vil jeg gjerne dere skal gi meg et nettside der jeg kan snakk om sånt.

 

takk for svarene!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

neida, det er som oftest kopier whatever.exe til mappa spillet er I og erstatt den med whatever.exe som ligger der fra før av.

 

(ikke heeeelt lov etter rettningslinjene dette men du finner nok mye info om du søker how to crack (navnet på spillet) på google)

 

jeg kan ikke engelsk det som er problemet.

jeg snakker ikke bare om f.eks photoshop, war rock, css osv

Lenke til kommentar

Bytt ut .exe fila som starter programmet/spillet med crack-fila, som har samme navn.

 

hvor finner jeg crack fila? og hvilken fila er det som jeg skal bytt ut med?

jeg har aldri helt på med sånt det er derfor jeg spør

 

Jeg kan ikke si hvor du finner da det er imot rettningslinjene på forumet.

 

Du sa selv du bare ville vite HVORDAN, og det svarte jeg på. Hvor du finner slike filer, får du google.

 

Og, du må på forum på piracy sider for å kunne snakke om slikt. Tror nesten ingen andre froum tillater da det ikke er lovlig å bruke cracker, iallefall i nesten alle tilfeller.

 

Har forresten liten tro på at du IKKE kommer til å begynne å bruke cracker da du vet hvor man finner ..

Lenke til kommentar

"If you have to ask the price, you won't afford it"

(Hvis du må spørre om prisen, har du ikke råd til det).

 

Som de andre sier; du kommer ikke langt uten engelsk, og spesielt ikke innen det du spør om.

 

Prøv å leit etter "kodeknekking" på norsk og "cracking" på engelsk, så ser du hvor mange resultater du får av hver.

 

Skal du cracke f.eks Photoshop, så innebærer det mer enn bare å skifte ut ps.exe med en knekket ps.exe. Noe mer i detalj går jeg ikke pga forumets politikk på pirathjelp.

 

Men, men - om du skal vandre på "den mørke side", så er første bud å skaffe deg en skikkelig god antivirus. Din maskin *vil* bli infisert. Gudd løkk ;)

Endret av Bikeridr
Lenke til kommentar

Det hadde vært fint om du kunne svare på disse enkle spørsmålene:

 

  1. Hvilket/hvilke programmer/spill gjelder dette?
  2. Har du betalt for programmene/spillene?
  3. Hvor har du funnet de aktuelle crackene?

:)

 

 

har ikke noe å si hvilken program det er vil bare lære meg å crack liksom.

nei har ikke betalt for noe.

jeg har ikke noe crack .exe vis det hva det du mente?

Lenke til kommentar

jeg har ikke peiling på sånt og vet ikke hva dere snakker om :-S

hvorfor skal jeg ha en bra antivirus? avg er det beste jeg vet.

 

betyr ikke at jeg kommer til å bruke det vis jeg lærer meg, men det er ikke dumt å lære seg noe nytt. er bare litt tøft å kunne litt om crack å hack osv

Lenke til kommentar

HVORFOR skal du lære å crack(e)?

 

Hvis du ikke har en eneste ide om hvorfor, annet enn "fordi", ser jeg ikke helt greia..

 

"Kult å kunne"? Går du på barneskolen/ungdomsskolen og vil bli populær?

 

du trenger ikke å vær stor i kjeften ( :

 

går vgs. du har fått grunnen så du trenger ikke å gjenta det igjen.

Lenke til kommentar

cracking er like vanskelig som å sortere bilder på pcn din så noen kunst er det ikke.

hacking derimot krever stor forståelse innen hvordan et system funker og også veldig god forståelse innen de fleste programmeringsspråk.

 

skal du lære deg noe som helst som baserer seg rundt data bør du plukke opp engelskboka først ;)

Lenke til kommentar

cracking er like vanskelig som å sortere bilder på pcn din så noen kunst er det ikke.

hacking derimot krever stor forståelse innen hvordan et system funker og også veldig god forståelse innen de fleste programmeringsspråk.

 

skal du lære deg noe som helst som baserer seg rundt data bør du plukke opp engelskboka først ;)

 

jeg og engelsk er uvenner

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...