silinox Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Hei, jeg er en gutt på 13 og jeg har ett lite problem igår så dro jeg på en ungdommsklubb der jeg møtte ei jente vi hadde det ganske gøy, flørta litt her og der osv. vi var sammen hele tia. da vi var der sendte hun en melding til kjæresten sin at hun slo opp. "ok" tenkte jeg og tenkte ikke noe mer over det før jeg dro delte vi tlf. nummer med hverandre. 5 min. senere etter at jeg kom hjem så sendte hun meg en meld. om vi skulle være sammen. jeg svarte ikke på den og jeg stakk for å legge meg. idag sendte hun meg en meldig kl. 10 om at jeg kunne tenke over det. fortsetter dagen men tingen er at jeg egentlig ikke er interessert i henne. skal jeg bare si det rett ut at jeg ikke er interessert? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Ja, Du har jo egentlig ikke stort valg. Lenke til kommentar
Sneeky Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Ser ut til at du har forstått det ja Si hva du føler(ikke føler), prøv gjerne å pynt litt på det doh for å ikke såre henne. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Ja. Er ikke vanskeligere. Det enkleste er ofte det beste. Bare ikke utsett det ved å ikke svare på meldingene. Da blir det nok litt kjipt for jenta. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Selv om det vil føles råttent, så er det enda mer råttent å IKKE si at du ikke liker ho. Ikke utnytt ho Endret 4. september 2010 av Kjetil_91 Lenke til kommentar
silinox Skrevet 4. september 2010 Forfatter Del Skrevet 4. september 2010 ok takk folkens Lenke til kommentar
surtei Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 si du vil ha en pulevenn du.. skremmer vell ofte vekk en jente i 13 årsalderen.. Eller såå Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Ooooh young love. Good times. "Skal vi være sammen?" Classic! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hun må ha hatt et seriøst forhold om hun slår opp via telefon med en gang hun møter en ny gutt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Enda bedre når de sender venninnene sine for å spørre om du vil være sammen med henne. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Det gjorde første kjæresten min, jeg var egentlig ikke interresert (husk, tidlig barneskolen) - så jeg sa bare "kan hun ikke spørre selv da?" Så gjorde hun det, og jeg sa ja :!: Lenke til kommentar
Beneath Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Nå er det snakk om en ung alder her. Uansett kjønn vil jeg ikke ha gått for en gutt/jente som ditcha sin kjæreste for meg. Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Ooooh young love. Good times. "Skal vi være sammen?" Classic! Hehe nice! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Scenario: kommer tre jenter bort til deg i matfri og sier "æ skal spørre dæ fra ho may britt"..spørre meg om hva? Åååå. Ja, hvorfor ikke, også kan vi holde hender et par uker til det går over igjen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Akk ung kjærlighet. Jeg var 13 år når jeg fikk min første kjæreste, han spurte på sms, jeg sa ja, vi var sammen en uke så gjorde han det slutt på sms, samtidig som han erklærte at han ikke elsket meg, men en annen jente. Lenke til kommentar
silinox Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 Hun må ha hatt et seriøst forhold om hun slår opp via telefon med en gang hun møter en ny gutt. haha, forklarte vel ikke at hun hadde ett dårlig forhold da hun begynte på ungdomsskolen han stakk med vennene mens hun var med sine Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Ingen 13-åringer har seriøse forhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå