Gå til innhold

Tilbakemelding på blogg

Anbefalte innlegg

Heisann

Har sittet å snekret sammen en slags blogg, men kunne trengt litt streng kritikk. Noen som har noe å komme med? Se vedlegg, der ligger utkast for framsiden, og utkast for visning av et innlegg. Jeg lurer på om jeg kanskje skal endre den blå bakgrunnen, den er jeg ikke fornøyd med.

På forhånd takk!

post-99898-1283605990,402_thumb.png

post-99898-1283606007,6139_thumb.png

Endret av Oxaren
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Legg ut en ny versjon med små endringer. Jeg kan forresten ikke trekke den grå delen bak menyen bredere. For meningen var egentlig at den og bakgrunnen til teksten skulle se ut som de var samme. Men det var vanskelig å se i den første versjonen jeg la ut. Jeg prøvde å gjøre knappene litt "glattere", men var ikke fornøyd med hvordan det ble, så jeg holder med til utseende de har nå.

post-99898-1283635038,1445_thumb.png

Lenke til kommentar

Kritikk skal du få!

post-91181-1284057279,9654_thumb.png

Om du ser på dette bildet, har jeg påpekt det viktigste.

- Knappene er et par pixler off, så fiks dette.

- Knappene har masse store pixler i seg, så det ser skikkelig heslig ut spør du meg. Ser ut som du har dratt dem utover, noe som ble skikkelig stygt. Lag de på nytt!

- Den blå bakgrunnen ville jeg har fjernet. Hvitt på sort er en direkte kontrast, så om du slenger selve innholdet ditt rett på den sorte trestrukturen tror jeg det ville ha blitt pent. Lag en header som passer til innholdet, altså som er like bred.

Lenke til kommentar

Jeg ville jobbet mye mer med typografien, det var ikke akkurat behagelig å "lese" brødteksten på siden (verken på skissene eller i den kodede versjonen).

Ellers er det jo mye fine elementer hver for seg, men jeg syns det mangler et gjennomført tema. Plankebakgrunnen har ikke noe særlig med splatter-brushes å gjøre... Ikke at jeg har noe imot blanding av stilarter, men det bør være en hensikt med det.

En ting jeg liker godt er måten du har løst overskriftene på (halvgjennomsiktig overlay over bildene samt typografien).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...