Boosas Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Hei, jeg har en del filmer og serier liggende på pcen, begynner å nærme meg 1TB. Og dermed blir det litt problematisk å bruke standard windows utforsker for å finne filmene jeg er ute etter. Så dermed lurer jeg på om noen har ett eller annet software program, med databaser som kan hjelpe meg med mitt problem, jeg er ute etter en program som jeg kan søke etter filmen, eventuelt søke etter sjanger, utslipsdato og resigør. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Det er mogleg med Mediacenter løysningar, som t.d Boxee og XBMC. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Fant denne etter et googlesøk. Ser ganske brukbart ut. Ser forsåvidt ikke hvordan det kan være problematisk å finne filmen du leter etter når du har 1tb filmer. Det er i beste (værste) fall drøyt 1k filmer hvis de er i xvid-format. Bør være overkommelig å håndtere det Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Ikke glem at du har windows-søk, og at du kan velge hvilke mapper du skal søke i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå