Gå til innhold

Windows 7 brightness problem (Laptop)

Anbefalte innlegg

Hei! Problemet er:

Etter jeg installerte Windows 7 på laptop, er brightness på pcen altid lav.

Kan si jeg har satt alt av brightness på høy. Når jeg drar ut strømmen fra laptopen, blir brightness en liten periode høy, så lav igjen.

Har googlet meg rundt å funnet ut at det kansje er windows strøm kontroll som ikke virker som den skall.

Noen som kunne gi meg en hjelpende hand? Har virkelig gjort det jeg er i stand til!

MVH Stian H. Jensen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva står strømplan på? Hvis du klikker på batterisymbolet bort til høyre på oppgavelinja. Det blir en liten dimming av lysstyrken hvis den står i Balansert, når du er på batteriet. Dette er helt normalt. Dette kan du endre på hvis du går inn i de avanserte innstillingene via vinduet du får opp hvis du klikker på Juster lysstyrke her. Eller du kan sette hele sulamitten til Høy ytelse i stedet for balansert - men det er ikke så bra for batteritiden.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Alt av strømplan står på høy innstilling. Samt alt av Lysstyrke står på max. Skjermen har samme lave lysstyrke uansett hva jeg setter på strøminnstillingene. Men om jeg tar ut strømmen av pcen som nevnt. Bli skjermen en periode av noen sekunder sylskarp og klar, før den faller tilbake til lav styrke. Om strømmen settes i, har det ingen innvirkning i det hele tatt. Skjermen er skarp når en starter maskinen helt til den kommer til windows loggin screen.

Dette gjør pcen ubrukelig. Er nesten ikke noe som kan ses i skjermen.

Takk for svaret =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...