Liberalistiske Samebror Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Jeg går såvidt nedi jenter som er født i 95, og jeg er et år yngre enn deg.... Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Ja det er for stor forskjell. Det jeg egentlig lurer på er hva slags 18åringer som blir så nære venner med småunger? Lenke til kommentar
Vikestart Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Altfor stor aldersforskjell. Jeg var nylig i et forhold med en 13 åring, og jeg er 15 år. Til og med det ble for stor forskjell. Hadde dere begge vært over 20 år gamle, så hadde nok ikke betydd så mye, men siden dere begge er så unge (Spesielt henne da) blir det for mye. En 13 åring har et helt annet syn på forhold enn det en 19 åring har (Ja, jeg sier 19, fordi du blir 19, og det er det gjeldene året som teller, ikke hvor gammel du er litt før bursdagen din eller noe). Dessuten er du vel over den seksuelle lavalder, mens hun er langt under den. Jeg anklager deg ikke på forhånd for å ville begå seksuelle handlinger med henne, men det kan man aldri vite, og fordi det er andre med i bildet også - som f.eks foreldrene hennes. Dette er bare én av de veldig mange forskjellene mellom en 13 åring og en 19 åring, og ikke alt er forhold- og sexrelatert. Det går også på sosiale aktiviteter som fester, hva som kreves av venner på deres forskjellige aldere og lista fortsetter... Det er sikkert noen andre der ute som passer for deg, men denne jenta burde du bare glemme å prøve deg på. Ikke vondt ment. Snakker fra personlig erfaring nå også. Endret 7. september 2010 av Vikestart Lenke til kommentar
Nihilist1 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Hvorfor er det ingen her som tenker at TS kunne brukt henne som sexleketøy om noen år, og hatt henne på si, mens han går på fest med andre jenter? Makan til negative festbremser her inne, ass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå