Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

for stor alders forskjell?

Gjest G18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altfor stor aldersforskjell. Jeg var nylig i et forhold med en 13 åring, og jeg er 15 år. Til og med det ble for stor forskjell.

Hadde dere begge vært over 20 år gamle, så hadde nok ikke betydd så mye, men siden dere begge er så unge (Spesielt henne da) blir det for mye. En 13 åring har et helt annet syn på forhold enn det en 19 åring har (Ja, jeg sier 19, fordi du blir 19, og det er det gjeldene året som teller, ikke hvor gammel du er litt før bursdagen din eller noe). Dessuten er du vel over den seksuelle lavalder, mens hun er langt under den. Jeg anklager deg ikke på forhånd for å ville begå seksuelle handlinger med henne, men det kan man aldri vite, og fordi det er andre med i bildet også - som f.eks foreldrene hennes.

Dette er bare én av de veldig mange forskjellene mellom en 13 åring og en 19 åring, og ikke alt er forhold- og sexrelatert. Det går også på sosiale aktiviteter som fester, hva som kreves av venner på deres forskjellige aldere og lista fortsetter...

Det er sikkert noen andre der ute som passer for deg, men denne jenta burde du bare glemme å prøve deg på. Ikke vondt ment. Snakker fra personlig erfaring nå også.

Endret av Vikestart
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...