ghetto Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Hei. Skal etter nesten et år borte fra WoW nå begynne å spille igjen, har også fått med meg noen venner som også skal starte å spille. Jeg har bestemt meg for å rerolle, men vennene min vil bruke de gamle charsene. Lurer derfor på om dere vet om en high populated realm med god aktivitet på alliance siden. Har hørt rykter om servere med 90% horde, men det må da finnes noen servere der alli er bra? Lenke til kommentar
Addyb0y Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Ravencrest (PVP) er kjent som den beste pvp serveren for Alliance, etterfulgt av Silvermoon (PVE) Lenke til kommentar
ghetto Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 Får se hva det blir til, de var keen på å x-fere over til en high pop i starten. Men så har de skiftet mening Jeg kommer til å spille på en high pop server uansett, for grunnen til at jeg slutta var at jeg var så sykt lei av at ingenting skjedde på realmen jeg spilte på. Lenke til kommentar
Addyb0y Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Outland PVP er også en sykt nice en. Kanskje beste latency for nordmenn, jeg går aldri over 60 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå