kjelldell Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hva tror folk om å handle denne på ebay tyskland?: http://cgi.ebay.de/Nikon-AF-S-VR-Zoom-NIKKOR-70-300-1-4-5-5-6G-Bildstabili-/400152312980?pt=DE_Elektronik_Computer_Foto_Camcorder_Objektive_PM&hash=item5d2aefbc94 Tja, kan være heldig der da, men prisen fyker vel opp på slutten... Ville vært forsiktig med for billige varer også, men selger hadde jo bra tilbakemelding. Koster vel ca 3000 ny der nede, så pass på. Jeg fikk en svært pen til 2800 brukt her. Lenke til kommentar
victorystone Skrevet 14. september 2010 Forfatter Del Skrevet 14. september 2010 Er denne varianten av nikkoren tilsvarende å regne eller bedre optisk sett i forhold til den som er lenket til tidligere i tråden? Nikon 70-300mm F4.5-5.6 G IF-ED AF-S VR (med IF-ED, forskjellen jeg kan se) Eller er det rett og slett en nyere utgave av samme objektivet? Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Det er samme objektivet, det er ikke alltid folk gidder å ta med hele betegnelsen. Det er heller ikke alltid helt klart hva de fulle betegnelsen er. Lenke til kommentar
kjelldell Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Noen som vet om noen planlagte tester på tamronen noe sted? Har ikke lyst til å kjøpe før jeg er 100% sikker på hva som er riktig valg.. Tamron får bra kritikk: Test Tamron Dessverre nevnes det ikke om fokus kan overstyres som på Nikons modeller. Endret 27. september 2010 av kjelldell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå