tharshan Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Fekk den nye laptopen min idag. Prøvde først å koble til det trådløse. Det står at den er tilkobla, men det "kartet" står det at nettverket er uidentifisert og ingen internett-tilgang. Ved feilsøking står det at sikkerhetsnøkkelen er feil og ip-konfigurasjonen er feil. Sikkerhetsnøkkelen er eg 100% sikker på at er rett. ip-komfigurasjonen står på automatisk. Når eg koblar til med kablen, så får eg same meldinga, men at berre ip-konfigurasjonen er feil. Nokon som kan hjelpe meg? Nettet fungerer ellers på stasjonære og iphonen. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 ingen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
Data-Geir Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Er det mac-adressefiltrering på den trådløse enheten? Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 8. september 2010 Forfatter Del Skrevet 8. september 2010 Er det mac-adressefiltrering på den trådløse enheten? Veit ikkje. Korleis finner eg ut av det? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Logger deg på routeren ved å skrive f.eks 192.168.1.1 i en nettleser, du må ha login info på routeren for å komme deg inn men det regner jeg med at du har. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 8. september 2010 Forfatter Del Skrevet 8. september 2010 Logger deg på routeren ved å skrive f.eks 192.168.1.1 i en nettleser, du må ha login info på routeren for å komme deg inn men det regner jeg med at du har. Var på skulen, og då kobla den seg fint på nettet der. Prøvde deretter heime, og då gjekk :S Jaja, det virka iallefall Takker for hjelpa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå