Taylor Swift Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Veit det er tusenvis av tråder om dette, men fant ingen som snakka om butikker i Oslo. Såå, jeg har tenkt å starte å spille gitar, men er usikker på hvilken gitar jeg skal kjøpe, og hvor jeg skal kjøpe. Skal bare ha en nybegynner gitar, så trenger ikke å være aaaltfor dyr:) Nettbutikker hadde også vært ok hvis de sender til Norge, og frakten ikke blir altfor dyr.. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Stikk ned på Riff nede i byen eller en smart club et eller annet sted. Lenke til kommentar
Jøtul Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 hvor mye har du tenkt å bruke sånn ca? skal du ha elektrisk eller akustisk gitar? hvis du er nybegynner så er det viktig at du får en gitar som er god å spille på. noen billige gitarer kan gjerne bli gode hvis noen justerer de, ellers så kan det lønne seg å få med seg en som har litt peiling på gitarer når du skal kjøpe i enkelte gitarbutikker anbefaler de det utstyret de tjener mest på å selge bor du i oslo så kan jeg gjerne være med deg på en gitarbutikk og prøve gitarer hvis du vil Lenke til kommentar
Taylor Swift Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 Bor i Oslo, ja og er en nybegynner. Tenkte mest på en aukustisk gitar.. Veit ikke hvor mye en god gitar vil koste egentlig...noen forslag? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Du har både Riff og Imerslund Musikk i Oslo sentrum. Begge har alle typer gitarer. www.riff.no www.imerslundmusikk.no der finner du adressene. Endret 9. september 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg skal også begynne med gitar. (Skal lære meg selv å spille ) Bruttern var på 4sound i trondheim og testet denne (Akustisk Gitar Yamaha FG700MS ) Han sa at dette var en meget god gitar. Denne skal iallefall jeg bestille meg nå om ikke så lenge ^^ Men nå vet ikke jeg hvilken gitar du skal kjøpe deg. Om det var en sånn en. Lenke til kommentar
Jøtul Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Bor i Oslo, ja og er en nybegynner. Tenkte mest på en aukustisk gitar.. Veit ikke hvor mye en god gitar vil koste egentlig...noen forslag? jeg kjøpte nettopp en gitar til 1500kr på 4sound, den var egentlig av overraskende god kvalitet, dog er det mulig du som nybegynner vil synes at en gitar med slankere hals er bedre å spille på. stikker du innom imerslund, så har de blant annet yamaha, washburn og cort gitarer fra 1500 - 2000kr. det er gode gitarer for pengene. det som er viktigst uansett er at akkurat DU synes gitaren er god å spille på. det kan også være lurt å prøve en gitar som ligger i prisklassen 5000kr og oppover slik at du får en ide om hvordan en god gitar er å spille på. (de fleste gitarer over 5000kr er helt topp for de fleste). bare husk at det er du som skal ha gitaren, og det nytter ikke at jeg sier den er et godt kjøp hvis du ikke synes den er god å spille på. Endret 9. september 2010 av Gridset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå