msparco Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Hei, det har ikke vært noe stort problem tidligere da jeg ikke har hatt så stort behov for å legge inn nye programmer. Men nå skal jeg smekke inn Norton Antivirus program, og da kommer jeg ikke lenger en halvveis i installeringsprossessen før jeg får feilmelding om at det er et problem og at jeg må klikke for å lese om det på nettet. Da jeg åpner siden i IE: Får jeg feilmeldingen: www.Eksempel.com/no er ikke konfigurert for å opprette tilkobling på porten World wide web- tjenesten HTTP på denne maskinen. Kontroller konfigurasjon av proxy-serveren på denne datamaskinen. Det skal også nevnes at jeg muligens tror jeg hadde et virus som slo ut Firefox ( Hovednettleseren) og IE, jeg fikk dog fikset Firefoxen, men IE brydde jeg meg ikke om. Jeg har også prøvd å legge inn Spotify før, med dette problemet, også da fikk jeg samme problemet, nesten fullført installasjonen før jeg fikk melding om at jeg ikke har tilgang til å installere programmer på denne pcn. (Da sitter jeg på den eneste kontoen som er på denne pcn, altså Admin, kontoen.) Noen tips/forslag til hvordan jeg kan løse denne floken? På forhånd takk - Marius Edit: PCn kjører med Windows Vista. Endret 4. september 2010 av msparco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå