Gå til innhold

Komplett studiosett.

Anbefalte innlegg

hei :)

jeg har drevet med foto en stund nå og har i det siste fått lyst til å ta portrettbilder

jeg tenker derfor å gå til innkjøp av et studiosett. jeg har canon 50D + diverse objektiver..

jeg har en Canon speedlite 430exII med softbox og off shoe kabel.

Det jeg tenker at jeg har lyst på er hvit/svart bakgrunn, paraply til blitsen( jeg har 2 gamle manuelle blitser også), og annet utstyr jeg måtte trenger. jeg har sett litt på ebay og har funnet noen tilbud her..

her Dette ser jo ut som et komplett anlegg for et par tusen kroner. får jeg alt jeg trenger her?

dette her ser jo også ut som et veldig bra tilbud, med alt jeg trenger.. er det noen tore forskjeller på disse to pakkene? for jeg alt jeg trenger her?

jeg fant et som er en del billigere også ( her ), men jeg er usikker på om kvaliteten duger.

noen innspill?

takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm, er litt amatør på dette merker jeg.. :blush:

hva trenger jeg 110 volt og 60 hertz greiene til?

og hvordan får jeg styrt flere blitser fra kameraet. har sett noen prate om triggere.. hva er det?

skulle gjerne fått kjøpt en enkelt og billig sett, men det er vel vanskelig..

Lenke til kommentar

Det er ikke du som trenger det,strømnettet i Norge er på 220 volt og 50 hertz,i USA/Canada er strømnettet på 110 Volt Og 60 Hertz,så man kan ikke bruke det om hverandre.

For og utløse blitsene trenger du et system,det er flere veier og gå.Det som er mest brukt blant studiofotografer er et trådløst radiosender system,man har en sender på kameraet og mottakere på blitsene.Disse får du fra noen hundre lapper og oppover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...