Spill&Dill Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Når jeg prøver å surfe på nettet via ps3 så låser hele ps3 seg.....dette skjer ofte. Bare hos meg eller er den innebygde browseren ustabil? Har siste FW på maskina. Lenke til kommentar
jonskja Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Merker ikke noe selv. En gang at fifa 10 hang seg opp, men det er vel vanlig fifa etter ett år. Ring kundeservice eller gå i butikk. Hvis du fortsatt garanti igjen da. Lykke til! Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Skjer med min og, oftest på flash sider. Sliter som f.eks når jeg skal se på trailer fra gametrailers.com. Internettbrowsern er ikke til å anbefalle til noe krevende, men bare til nettlesing. Lenke til kommentar
jonskja Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Der er jeg helt enig Noe så krokete og rotete har jeg ikke sett. Samme på PSP. Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 4. september 2010 Forfatter Del Skrevet 4. september 2010 Merker ikke noe selv. En gang at fifa 10 hang seg opp, men det er vel vanlig fifa etter ett år. Ring kundeservice eller gå i butikk. Hvis du fortsatt garanti igjen da. Lykke til! kun snakk om surfing på internett via ps3 som skaper problemer,spilling funker 100% Min låser seg selv på nettsider uten videoer osv....var ikke sånn tidligere. Skitt au....overlever så lenge det kun er browseren som lager trøbbel Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Slå av flash, så får du ikke det problemet mer. Latterlig at Sony ikke har fikset problemet enda. Endret 5. september 2010 av Mr. BadSmile Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå