Gå til innhold

Når stenger ØLSALGET i dag???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
øl? fysj!

Mmm.. rusbrus er best ikke sant? :lol:

Hva er det jeg hører? Rusbrus? Enten drikker man øl fordi man syns det er god, eller så drikker man brus fordi man syns det er godt, ELLER så drikker man rusbrus fordi man vil bli full. Altså rusbrus er for pingler som bare drikker for å bli full, men ikke drister seg på spriten og heller ikke tørr å dra nedpå et par six-packer. Istedenfor tar de seg, som oftest, 1-2 flasker rusbrus og leker fulle...

Lenke til kommentar
øl? fysj!

Mmm.. rusbrus er best ikke sant? :lol:

Hva er det jeg hører? Rusbrus? Enten drikker man øl fordi man syns det er god, eller så drikker man brus fordi man syns det er godt, ELLER så drikker man rusbrus fordi man vil bli full. Altså rusbrus er for pingler som bare drikker for å bli full, men ikke drister seg på spriten og heller ikke tørr å dra nedpå et par six-packer. Istedenfor tar de seg, som oftest, 1-2 flasker rusbrus og leker fulle...

Håper du tok ironien bak deg jeg skreiv? At man ikke liker øl er ikke noe man kan gjøre med, men at folk leiker fulle er bare teit.

Lenke til kommentar
Hold dere til temaet i tråden. Privat småprat kan skje andre steder. Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som "Hvilket skjermkort skal jeg velge?" hører åpenbart hjemme under "skjermkort" kategorien, om den blir postet i "Annet om data" blir den så stengt og flyttet til "Feilpostet".

Feilpostet deluxe, og du viste det selv når du startet posten, og dette bør_ikke_skje igjen :grumpy:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...