Sveern Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Prøve meg på noe fancy igjen da: Barna i South Park er til tider veldig selvstendige, men det går ikke alltid så bra. En gang begynner de til og med å dyrke en ny gud. Hvem er guden? Hva heter ritualet de gjør for guden? Hva heter episoden? Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Tenker du på The Wacky Molestation Adventure? Guden het The Provider (som var en statue av en eller annen fotballspiller tror jeg). De hadde et ofringsrituale de kalte Karusell (orker ikke sjekke hvordan man skriver karusell på engelsk). Endret 7. november 2011 av Doffeo Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Den av dere som husker hva footballern heter tar neste Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Ganske sikker på at det er John Elway... Da tar jeg neste. Hva ble Butters kalt før Butters.. Tenker ikke på hans fulle navn. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 Puff Puff eller Swanson ? Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Helt Korrekt. Hvor lang er den sensurerte utgaven av "Asses Of Fire"? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 Er vell egentlig min tur nå men ok vi tar den Hvor lang er den sensurerte utgaven av "Asses Of Fire"? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 Du må nesten svare om dette er riktig ? Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 22:30 ut i filmen. Under Blame Canada henger de opp skilt på kinoen: "Censored Version One Minute Long MPAA Approved" 1 Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Hva er grunnen til at Kenny dør i Bigger, Longer and Uncut? Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Hva er grunnen til at Kenny dør i Bigger, Longer and Uncut? Han dør selvsagt etter at Dr. Gouache bytter ut Kennys hjerte med en bakt potet. Grunnen til det er at han setter fyr på seg selv når han skal tenne på fisen sin. Grunnen til byttet er at legen skal "zappe" hjertet i mikrobølgeovnen, hvor det allerede ligger en potet. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 Hva er grunnen til at Kenny dør i Bigger, Longer and Uncut? Han dør selvsagt etter at Dr. Gouache bytter ut Kennys hjerte med en bakt potet. Grunnen til det er at han setter fyr på seg selv når han skal tenne på fisen sin. Grunnen til byttet er at legen skal "zappe" hjertet i mikrobølgeovnen, hvor det allerede ligger en potet. Jeg kan bekrefte at dette er riktig din tur. Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Den er grei. Hva er "the chewbacca defence"? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 En forsvarstrategi brukt av en advokat hvor han kommer med et fullstendig ulogisk argument om et annet tema for å forvirre juryen. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 En forsvarstrategi brukt av en advokat hvor han kommer med et fullstendig ulogisk argument om et annet tema for å forvirre juryen. Jeg kan bekrefte at dette er riktig din tur Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Hvem er broren til Wikileaks? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå