Lycantrophe Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Det kan være Michael Jackson - Han er med i The Jefferson's og (nesten) med i Dead Celebrities gjennom Ike. Edit: Kan antagelig stryke det - man tenker veldig over han i begge episodene. Endret 3. november 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
medlem-214688 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Det kan være Michael Jackson - Han er med i The Jefferson's og (nesten) med i Dead Celebrities gjennom Ike. Edit: Kan antagelig stryke det - man tenker veldig over han i begge episodene. Finnes det noen Simpsons quiz i dette forumet? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Tenkte meg at dette kunne gjelde mange ja Kan legge til at dette er en av de aller mest kontroversielle episodene, hvis ikke den som er mest kontroversiell Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Mest kontroversielle får meg umiddelbart til å tenke over Muhammed - han er med i Cartoon wars II (men sensurert og satt på siden. Besides, man tenker egentlig over han. :----D) og selvfølgelig Super best friends. Problemet er at han også dukker opp i 201. Man tenker forøvrig knapt over han i Super best friends. Gøyal denne. Edit: Man har jo en annen klump; Osama bin Laden. Han dukker opp i to episoder, Osama has farty pants (som jo lagde litt bråk) og It's a Jersey Thing der han ikke får så mye oppmerksomhet. Edit2: Enda en som passer er George Lucas. Han dukker opp i Free Hat (der det er filmene hans og ikke han som er i fokus). Den andre er The China Problem der han og Steven Spielberg voldtar Indiana Jones. Spielberg dukker vel opp i 200/1, litt usikker på om Georger'n gjør det. Uansett er vel det den svakeste av teoriene hittil. Endret 3. november 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Nei, det kan jeg ikke tenke meg. Tom Cruise er hovedpersonen i 200/1 og har en alt for utpreget rolle i Trapped in the Closet. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Skal ikke si skråsikkert at han ikke er med i 201, men den er ikke regnet med i de to episodene jeg tenker på. Men dere begynner å nærme dere veldig Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Isåfall: Mel Gibson. The Passion of the Jew og Imaginationland (II, mener jeg) hvor han har en liten rolle. Der er det mange andre kjendiser og. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Litt mindre rolle enn som så, han er liksom bare med en annen som har en mye større rolle. I den andre (eller første) er han med i en reklame for noe en fast karakter har lagd. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Det gjør det lett. John Travolta i Trapped in the Closet og i The Entity (der han er med i reklamefilm) Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Tenkte det hadde noe med "Trapped in the Closet" å gjøre Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Blir en enkel en: Det er stadig vekk trusler og tilfeller av søksmål i South Park, og én karakter dukket opp for å for å forebygge nettopp det. Hvem? For godkjent må også introduksjonsreplikken (eller deler av den) være med. Lenke til kommentar
xenogear Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Hmm, muhammed? Men husker ikke replikken! Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Jeg er faktisk uerfaren når det gjelder South Park, men det var en episode her om dagen med the Sexual Harassment Panda som til slutt foreleste om de negative sidene med søksmål. Men han startet jo med en sang.. "Who lives in the east 'neath the willow tree?" Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) \o/ Det er selvfølgelig korrekt. Endret 4. november 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Som mitt første spørsmål i tråden får det bli et som jeg tror er ganske lett. Hvilken meget elskverdig liten dritt var det som var vert for en av julespesialene med julesanger? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Siden det egentlig er morsommere å knekke gåtene velger jeg å ikke svare på denne helt ennå. :> Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Er nødt til å være Mr. Hankey.. Hva er fornavnet til Kyles bestemor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå