Gå til innhold

South park quiz


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte nå også å kreve Fantastic Four, men det er legit.

 

Skal vi se: Jesus med super carpentry, Muhammed med fire breath, Buddha med et kokainproblem, Seaman & Swallow som kan puste under vann etc, Moses i HQ, Joseph Smith, Krishna oooog en eller annen kina-kar.

Jeg kan bekrefte att dette er riktig og det er Lycantrophe`s tur.

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar

Skamesjå, vi tar enda et spørsmål fra en klassiker:

 

Igjen, det er svært mye musikk i South Park. I en spesiell duett med to svært kjente personer tar riktignok låten en liten avgrening mot slutten, noe som også ble gjort tidligere i episoden - og som ikke, vel, passet helt inn. Hvilken låt, hvilke personer og hvem har originalen?

Lenke til kommentar

Skamesjå, vi tar enda et spørsmål fra en klassiker:

 

Igjen, det er svært mye musikk i South Park. I en spesiell duett med to svært kjente personer tar riktignok låten en liten avgrening mot slutten, noe som også ble gjort tidligere i episoden - og som ikke, vel, passet helt inn. Hvilken låt, hvilke personer og hvem har originalen?

Kan vi få hint :)?

Lenke til kommentar

Prøve å finne på noe litt tricky på sparket jeg og da.

Det har vært med mange kjendiser i South Park, denne kjendisen har vært med to ganger, den ene av de i en veldig kontroversiell episode, kanskje uten at noen tenkte noe spesielt over han i den episoden i ettertid. Hvem er han , og hvilke to episoder?

Endret av Sveern
Lenke til kommentar

Hm, jeg kommer på én som har vært med i to episoder hvorav én er kontroversiell, og det er Steve Irwin. Første gang var nokså tidlig i episoden The Ice Man Hunter (elns) der Irwin leies inn til å spore opp ismannen som ble tint opp igjen etter å ha blitt nedfrosset i 1997. Den andre er selvfølgelig Hell on Earth som ble sendt nokså tidlig etter Irwins død, der Irwin stiller opp uten noe kostyme.

 

"Dude, it's too soon for that"

"But Satan, I am the crocodile hunter"

"Oh. Oh well. But dude, no costume. You have to leave"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...