Gruffalo Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Hei. Jeg har en WD MyBook II hvor IDE controlleren har røket på. Jeg kunne tenke meg å installert denne HD'en i kassen min, sammen med min primære HD. Problemet er at kassen bare har en dedikert HD plass. Skulle gjerne tenke meg en slags beholder inne i kassen hvor jeg kunne montert 2-4 interne HD'er om jeg ville, det er nok av plass der. Noen som vet om en slik beholder? Eller andre måter å gjøre det samme på? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Hva slags PC er det? Har du ledig plass til flere CD/DVD stasjoner? Med en stasjonær PC så er det egentlig ikke så nøye med hvordan man monterer en disk. Kan ligge løst, festes med strikk eller velcro, etc. Lenke til kommentar
Gruffalo Skrevet 4. september 2010 Forfatter Del Skrevet 4. september 2010 Hei. Jeg vet det, men jeg hadde lyst til å gjøre det litt ryddig. Pc'en er en gammel kasse jeg har montert innmaten i selv. Nederst ved fronten er det plass til èn disk. Der kunne jeg tenke meg å montere en slags HD brønn med min 2 slots (gjerne flere). Diskene kan gjerne skrus fast i brønnen. Det er ikke nødvendig å swappe disker på en enkel måte. Ser for meg en eller annen metall kasse jeg kan skru diskene i først, også montere kassen inne i pc'en der hvor interne disken tidligere stod. Finnes noe slikt, og hvor kan jeg kjøpe det hen? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Kan du ta et bilde, eller lage en illustrasjon i paint el. Er veldig vanskelig å vite hvordan den ser ut, og hva som blir den beste måten å gjøre dette på. Lenke til kommentar
Gruffalo Skrevet 4. september 2010 Forfatter Del Skrevet 4. september 2010 Vet ikke helt hvorfor du trenger det, men her er hvertfall et bilde av pc'en. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Det er lettere å se hvor man kan plasere en ny hdd. Som jeg kan se må du nok finne deg et HDD bur å skru det fast i bunnen av kabinettet, of så montere alle harddiskene samme plass. Det du også kan gjøre er å kjøpe et nytt kabinett. Lenke til kommentar
Gruffalo Skrevet 4. september 2010 Forfatter Del Skrevet 4. september 2010 Som jeg kan se må du nok finne deg et HDD bur å skru det fast i bunnen av kabinettet, of så montere alle harddiskene samme plass. Det er akkurat et slikt bur jeg etterspør. Hvor kan jeg få tak i et slikt? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Du kan sjekke microplex/netshop. De har en del av den typen Edit: Dette fra lian li ser ut som det er enkel å skru inn Endret 4. september 2010 av Mr. A 1 Lenke til kommentar
Gruffalo Skrevet 4. september 2010 Forfatter Del Skrevet 4. september 2010 Hmmm... Produkt=129. Frakt=140... Det ser akkurat ut som noe slikt jeg vil ha. Selges noe slikt på Clas Ohlson/Jula/Expert/Lefdal/Elkjøp eller lignende? Vanskelig å rettferdiggjøre en frakt som er dyrere enn produktet når det bare er det jeg trenger... Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Du kan jo lage det selv. Patentbånd burde funke fint. Tror ikke Noen av butikkene du nevner har noe sånt. Veldig få butikker som selger spesifike pc deler. 1 Lenke til kommentar
Gruffalo Skrevet 4. september 2010 Forfatter Del Skrevet 4. september 2010 Takk for genial tanke. Jeg tror jeg prøver meg på noe slikt. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Takk for genial tanke. Jeg tror jeg prøver meg på noe slikt. Bare hyggelig. Blir ikke det aller peneste, men det er fullt brukbart. Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Siden du er ute etter billigst mulig, så kan du benytte slike plater fra Biltema Ta da de i str. 200x100mm. Disse kan da moddes til og så festes i kabinettet. Edit: Eller patentbånd, det burde også funke Endret 4. september 2010 av --Volvo850-- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå