Gå til innhold

To buy, or not to buy?

miCro

Anbefalte innlegg

Jeg har fått et tilbud om å kjøpe et skjermkort av en venn av meg. Et geforce 4 ti 4600 128 mb med garanti og original forpakning, ubrukt. Det koster ca 4000 i butikken, og hans tilbud er på 2000. Jeg har ganske knapt med penger nå, men synes dere tilbudet er såpass bra at jeg bør slå til uansett? :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du absolutt skal ha et kort basert på nvidia, ville jeg heller gått for et G4 TI 4800 (G4 TI 4600 med støtte for AGP 8X)

Dette kortet går for 2299,- på Komplett.no:

Creative 3DBlas. GeForce4 Ti4800 128MB

- AGP 8x, DDR,TV-Out, DVI, Retail

Men som sagt før i denne tråden, gå heller for et ATI RADEON kort du :wink:

Lenke til kommentar
Ikke mye til kamerat du har nei.bmp

Nei, som vi ser så lønner deg seg å sjekke litt før man kaster seg på forferdelig gode tilbud...

Synes trådstarter skulle sende url til denne tråden på mail til "kameraten"...

DrErling

Ja, kanskje det. Ble litt skuffet nå, for han sa selv at det var et bra tilbud. Bra jeg sjekker med mine trofaste HW.no buddys før større forpliktelser ble inngått.... :yes:

Lenke til kommentar
Nede i 1000 nå, det er vel en rimlig pris, eller?

Ser man det, halvert pris og greier. 1k er en betydlig bedre pris, personlig hadde jeg nok gått for det, litt avhengig av hva du får med selvfølgelig. Men Geforce 4ti 4600 er fortsatt et veldig bra kort, lenge etter at det ble sluppet.

Prøv gjerne å prut det lengre ned, men om du ikke klarer det kan du nokk være fornøyd med 1000,- for det kortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...