egon08 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Hei. Noen som har noen gode forslag til en scanner som kun er tilkoblet enten nettverket direkte eller via en printer-server ? Scanneren skal kunne sende scannede dokumenter til e-post. Jeg er ikke på jakt etter en sånn proffesjonel multiprinter-sak med arkmating og greier (for dyrt). Mvh Egon Lenke til kommentar
se# Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Jeg har ikke oversikt over denne typen produkter, men flere av for eksempel Epsons alt i et printer/skanner maskiner har mulighet for scan via nettet. Det jeg tenker på er billige hjemmeprodukter som for eksempel PX710. Vet ikke om det hjelper deg noe, for jeg tror ikke du får automatisert utsending uten å gjøre det fra en PC. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Jeg har heller ikke oversikt, men denne håndscanneren kan i hvert fall brukes uten PC. Men den lagrer dessverre bare til minnekort og er ikke tilknyttet nettet. For å få direkte scanning til epost (adresseliste og tastatur på scanneren) tror jeg du må opp i ganske dyre laserskrivere med arkmating, stort display osv. Hvis plass ikke er noen bekymring så kan du sikkert følge med på bruktmarkedet eller ringe en profesjonell servicepartner for vedlikehold av skrivere og spørre om du kan få en som er defekt på utskrifter, men scanner bra. En jeg kjenner fikk tak i en tidligere A3 toppmodell fra HP på den måten. Pris: 10% av nypris for 2 år siden. Endret 4. september 2010 av Simen1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå