Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vil din fysiske form reflekteres i ditt sexliv?

turak

Anbefalte innlegg

Hei

Dette er bare et spørsmål jeg tar opp av personlig nysgjerrighet.

Vis du er i god fysisk form, vil det blir reflektert i sexlivet ditt vis det ikke er noen andre plager som står i veien?

Jeg vet at noen plages av psykiske problemer under sex, som feks prestasjons angst og nervøsitet, men dette spørsmålet baser seg 100% på fysik.

Kondis kan jo ha noe og si, men vis det er noen som har erfaring/vet noe om dette vil jeg sette pris på om dere kan gi svar for både styrke og kondis. Vis du er muskuløs og er i god form, vil sex å være bedre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer an på åssen sex det er snakk om.

Noen stillinger kan være fysisk krevende, og er nærmest uutholdbare hvis man er i dårlig fysisk form, eller for eksempel sliter med vond rygg.

Men når det gjelder helt plain enkel sex, vil jeg ikke tro at god kondis har så vanvittig mye å bedre. Hvis kondisen derimot er helt i bunn, kan det hende man begrenses litt. Man blir kanskje nødt til å ligge underst for å orke det hele..

Når det gjelder selve klimakset, tror jeg det er av null betyding. Sex er nok like godt for både tykke og tynne.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner ingen som er i verre form enn hva jeg er når det kommer til kondis, og har ikke spesielt med muskler heller, og jeg har ingen problem med å ha sex i timesvis (nei, jeg teller ikke med forspill ;)). Så tviler på det har mye å si :p

Lenke til kommentar

Det jeg tenker er at hvis men er i god fysisk form, så vil man kanskje være mer selvsikker, og mer fornøyd med kroppen sin, slik at man lettere slapper av når man har sex.

Vel, jeg kan godt forstå at om man føler seg så stygg at man ikke kan nyte sex skikkelig så vil det være en god fordel å ta vare på kroppen sin så man føler seg bedre. Men..!

"Jeg vet at noen plages av psykiske problemer under sex, som feks prestasjons angst og nervøsitet, men dette spørsmålet baser seg 100% på fysik."

Så det er vel egentlig ikke relevant i denne posten :p

Jeg brukte å være ganske så overvektig før btw, hadde ikke noe problem med sex da heller :) Hvor god sex er, er basert på det psykiske, ikke fysiske. Jeg har hatt samme selvtillit siden jeg mistet all den vekten og kommet i bedre form, sex er fremdeles det samme for meg.

Vet ikke helt om TS er kvinne eller mann men jeg kan si jeg har hatt sex med flere jenter med 10er kropper, og også hatt sex med store ikke så fine jenter, føles akkurat like deilig ut ;) Slutt å ta sex så høytidelig og nyt det!

Lenke til kommentar

Å stikke penisen i en tjukk dame og stikke penisen i en slank dame vil ikke gjøre noen forskjell på hvordan det kjennes ut. Men hvertfall for meg så bidrar det visuelle til sexen, så jeg hadde nok hatt bedre sex med en pen jente enn en mindre pen jente, forutsatt at begge oppfører seg likt i sengen.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...