Zearan Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Lånte min nye aspire 7738g til en venn og når jeg fikk den tilbake var det integrerte keyboardet ødelagt.. Det oppfører seg som om jeg konstant holder inne en knapp selv om jeg ikke gjør det. Ser ut til å være et hardware problem så skal selvfølgelig sende den inn til reparasjon etterhvert, men inntil jeg får sendt den må jeg på en eller annen måte enten disable keyboardet eller fjerne det. Prøvde å avinnstallere driveren, men den kom tilbake med en gang og dermed er jeg tilbake der jeg begynnte.. Derfor vil jeg nå prøve å unplugge/fjerne keyboardet, men er ikke sikker på hvilken av skruene bak jeg må løsne for å få det løs. Hadde satt pris på om noen kunne forklare meg hvilken skrue jeg må løsne for å få løs keyboardet. PS: Er klar over at garantien mest sannsynlig ikke vil dekke reparasjonen hvis jeg løsner keyboardet, men har en følelse at garantien ikke dekker idioti heller så er screwed samma f.. Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 hvilken knapp er det ? Hadde samme problemet når jeg søla litt btus over noen knapper prøv og ta av knappen og vask den sensoren .. men jeg har laptop aspire 7540g så det jeg sier kan være heelt feil .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå