BLU3kp Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Hei, jeg kom borti knappen fullfør nå elns på dustinhome.no. Så nå har dem fått en ordre fra meg med dette oppsettet. http://bildr.no/view/714751 Jeg vil avbestille denne bestillingen fordi jeg kom borti feil knapp. er det mulig?? Den har ikke blitt sendt ennå, og jeg har ikke betalt noe for den ennå. Jeg huket på betal med kort før jeg kom borti denne knappen. Og jeg får stadig opp denne meldingen på sida. "OBS! En ordre som ikke betales innen 15 dager fjernes!" 1. PAsser oppsettet? 2. Er det mulig å avbestille? Lenke til kommentar
ei57 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Det burde i utganspunktet passe. Jeg ville gått inn på hjemmesidene til Asus og funnet HK'et der. Der skal det være en liste over ram som er testet OK for HK'et. Så lenge du ikke har betalt med kortet, så har du vel heller ikke bestilt noe. Ordren blir neppe godkjent før betaling er gjort. Er du i tvil, ta kontakt pr tlf eller mail. Lenke til kommentar
Svenn1 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 hahaha, jeg fikk samme panikk selv ! Det du gjør Trykk på dustinhome FOrsiden også finner du kontakt oss, forklar hva som skjedde så fjerner dem orderer for deg ps: Orderen = Bare sånn at dem ligger av delene Til deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå