daixses Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 sikkert et dumt spørsmål, er litt noob med mobilabbonoment. Hvis jeg kjøper en mobiltelefon oss tele2 (xperia x10) med tele2 champion 239, betaler jeg månedsavgiften på 239,- i tilegg til det jeg ringer/sender mld/nedlaster for? Lenke til kommentar
pixl Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Helt riktig. Hvis det er den som jeg så på nettsiden til 999,- med champion 239 så følger det med "Mobilsurf Medium", hvor det følger med 100mb å surfe opp Men samtale/sms/mms betaler du for i tillegg. Lenke til kommentar
daixses Skrevet 4. september 2010 Forfatter Del Skrevet 4. september 2010 får du regning vær måned? Lenke til kommentar
pixl Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Før var det slik at du ikke fikk faktura før du hadde oversteget 300,-. Med et slik abb så er sjangsen rimelig stor at det blir hver måned på deg :-) Lenke til kommentar
Tele2 Kundeservice Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hei, takk for hjelpen i denne tråden pixl. Det er korrekt at du får 100MB datatrafikk inkludert hver måned som du kan benytte til surfing. Faktura blir sendt ut hver måned dersom fakturabeløpet overstiger 150,- Mvh Henrik Lindblom Kundebehandler Tele2 Kundeservice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå