toazty Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 skal kjøpe meg noe på nett, men nettbutikken krever bankID , jeg trodde jeg hadde det dem kaller bankID , var innom bankID.no og akuratt sånn brikke har jeg. men når jeg skal skrive inn personlig kode så må den være 6 siffer, og sikkerhetskode. sikkerhetskoden er vel den på brikken, men personlig kode på 6 siffer? når jeg skal inn på nettbanken har jeg en personlig kode men den er på 4 siffer. så forstår svært lite nå, hvor i all verden får jeg tak i en 6 siffret personlig kode? Lenke til kommentar
War Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Det passordet er samme passord som du satt første gang du skaffet slik brikke. Jeg fikk den brikken med dnb nor og satte passord, koden er den fra brikken. Flere år etterpå kom skandiabanken med min id og der bruker jeg samme passord og samme brikke. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 4. september 2010 Forfatter Del Skrevet 4. september 2010 denne brikken er noe banken har gitt ut til alle brukere, for å logge på nettbank. men fant ut hva som var gale, måtte inn på nettbank å lage meg ett passord, som banken så måtte behandle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå