-------------------------------------_ Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 lagde ny tråd pågrunn av at det ikke var en tråd kun dedikert til dette fra før av. poster noen bilder, håper på kritikk. vet jeg er fremdeles på amatør nivået da. og at jeg har mye arbeid foran meg med og lære meg anatomi. har postet på noen andre forum så hvis noen blir irritert over at jeg poster på flere steder og virker som jeg er en attention seeker så si fra. (ps misliker og poste uten og ha lagd et nytt bilde. og med at pennen min er ødelagdt så kan det ta en tid) håper flere med digitalt malte bilder poster også. vet om veldig få andre norske som tegner med tegnebrett. 2 Lenke til kommentar
-------------------------------------_ Skrevet 4. september 2010 Forfatter Del Skrevet 4. september 2010 :\ anyone? Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Gammel tråd, og jeg driver ikke med dette, men ble utrolig fascinert her nå! Bilde nr 3 og 4 likte jeg spesielt godt. Vil du fortelle litt om hvilke verktøy du bruker? Hvilket tegnebrett har du? Lenke til kommentar
-------------------------------------_ Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Gammel tråd, og jeg driver ikke med dette, men ble utrolig fascinert her nå! Bilde nr 3 og 4 likte jeg spesielt godt. Vil du fortelle litt om hvilke verktøy du bruker? Hvilket tegnebrett har du? takk wow du gjenopplivet min zombie tråd!. må si bilde delen av forumet her er ganske så dødt jeg postet noen nyere bilder jeg har lager her bilder verktøyene jeg bruker er en pc, photshop. og et tegnebrett som heter wacom intous 4 og er i størrelse medium. jer har tegning på pc som en hobbi. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 (endret) Meget bra. Brukte du mange layers? Corel painter? Endret 15. april 2011 av Lidskjalv Lenke til kommentar
KatrineNjaard Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Synes det så veldig bra ut! Innen hestemiljøet spesielt vet jeg det er mange tegnere (på amatørnivå, som jeg er) som tegner digitalt med tegnebrett. Var det slik at vi kunne poste våre egne tegninger også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå