Gå til innhold

Kommentartråd: Calvinator`s "Project: 187"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg fått beskjed om at kabinettet er sendt. Fikk også med en liten suprise siden jeg har ventet så lenge. Aner ikke hva den er enda, men jeg ser fram til å få begynt å planlegge litt framover. Nå som sandy bridge er på tur inn så blir nok dette valget mitt i HW. Skal få samlet workloggen litt bedre etterhvert også, nå som jeg begynner for fullt :)

Lenke til kommentar

Har forresten fått tak i en vannkjølingsblokk til RAM også.. Denne fra MIPS. Videre så skal jeg jobbe med en filserver parrallelt med dette prosjektet. Kanskje kommer den en egen tråd om denne. Hovedkort og CPU til denne er allerede på plass og jeg har begynt på et kabinett utelukkende i pleksiglass.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Jeg vil ikke fortelle det helt enda, men når jeg har fått vinylen så skal jeg ta med masse bilder og informasjon. Jeg vil bare være helt sikkert på at varen er godkjent og av god kvalitet før jeg deler videre til dere her.

Skulle egentlig hente masse Plexi idag, men jeg er jo selvfølgelig syk.

Jeg har også solgt to PCer til samlet pris av 7000 og pengene går rett til prosjektet. Da blir hovedkort og CPU bestilt. Disse av typen Core i7 2600K og Asus Maximus Extreme IV og ukjent type RAM. Det som er igjen skal gå til vifter og slikt tenker jeg. Så får jeg bygge en maskin til og selge for å tjene litt til.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...