Durochris Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Haha! Hørt no mer on kabinettet denne uka? Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 Har ikke det nei.. Sitter bare og venter på mail fra selger, men ser ut til at jeg må purre for 5. gang.. Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2010 Da har jeg fått beskjed om at kabinettet er sendt. Fikk også med en liten suprise siden jeg har ventet så lenge. Aner ikke hva den er enda, men jeg ser fram til å få begynt å planlegge litt framover. Nå som sandy bridge er på tur inn så blir nok dette valget mitt i HW. Skal få samlet workloggen litt bedre etterhvert også, nå som jeg begynner for fullt Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2010 Har forresten fått tak i en vannkjølingsblokk til RAM også.. Denne fra MIPS. Videre så skal jeg jobbe med en filserver parrallelt med dette prosjektet. Kanskje kommer den en egen tråd om denne. Hovedkort og CPU til denne er allerede på plass og jeg har begynt på et kabinett utelukkende i pleksiglass. Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2010 Kabinettet er på tur over dammen as we speak Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 Kabinett er i hus og bilder kommer en av de førstkommende dagene! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Gleder meg. Ser ikke vitsen med å opprette flere innlegg i workloggen. Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 Det var oppdateringer i alle postene, men har samlet de i postene oppover.. Skulle vel hatt en prat med en moderator.. Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 Update!! WORKLOG Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Ser pent ut. Hvilket kabinett er det der ? btw, lite vits å reservere poster i en tråd som bare du poster i. Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg vet om dette med reserveringa og jeg gjorde det klart i et svar her i tråden om hvorfor det er blitt sånn.. Men det ordner seg om et par updates.. Kabinettet er et silverstone TJ07. Lenke til kommentar
MRSHOOTABBYz Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Pent kabinett! hadde sett enda bedre ut med mattsvart inni imo Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2011 Jeg er ganske enig med deg der, men jeg har allerede planer Blir carbontrukket inni. Og alt som ikke dekkes av dette blir lakkert svart Lenke til kommentar
MRSHOOTABBYz Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Carbon-vinyl høres fett ut, gleder meg til resultatet! Hvor kjøper du vinylen fra? Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg vil ikke fortelle det helt enda, men når jeg har fått vinylen så skal jeg ta med masse bilder og informasjon. Jeg vil bare være helt sikkert på at varen er godkjent og av god kvalitet før jeg deler videre til dere her. Skulle egentlig hente masse Plexi idag, men jeg er jo selvfølgelig syk. Jeg har også solgt to PCer til samlet pris av 7000 og pengene går rett til prosjektet. Da blir hovedkort og CPU bestilt. Disse av typen Core i7 2600K og Asus Maximus Extreme IV og ukjent type RAM. Det som er igjen skal gå til vifter og slikt tenker jeg. Så får jeg bygge en maskin til og selge for å tjene litt til. Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 Liten update her. Hentet 1,5 kvadratmeter med plexi idag. Fikk også sleevinga fra DuroChris her på forumet på fredagen. Og i morgen skal jeg hente noen meter med Carbon som ligger på postkontoret og venter. Nå begynner casemoddinga for fullt! Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg også. Planen var Sandy Bridge, men siden de føkket opp så blir det AMD istedet til Ivy Bridge kommer ut. Har sendt en mail til en mulig sponsor angående dette. Holder dere oppdatert. Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 Ble ikke noe spons fra Netshop gitt.. Det er for dårlig, men da havner pengene i en annen nettbutikk.. Noen som vet hvor jeg får tak i Maximus IV Extreme? Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 10. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2011 Oppdatert worklog! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå