yosraz Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hei Jeg har et spørsmål angående hvilken oppløsning jeg bør bruke min Acer Aspire 7738G på. Pcens spesifikasjoner er: Intel Core 2 Duo CPU P7550 (2,26 GHz) Nvidia Geforce GT 130M 17 tommer skjerm 4 GB DDR3- RAM Jeg prøvde spillet Anno 1404 på 1600X900, men det begynte å hakke litt og pcen gikk varm. Er det smartere å spille på 1024X768 oppløsning? Hva er best oppløsning til spilling med tanke på pcens innhold? (Om jeg har skrevet i feil forum så beklager jeg det) Lenke til kommentar
jonskja Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 hvilket operativsystem bruker du? Hvis du skal spille, kan du prøve de høyeste oppløsningen med low i instillinger, hvis du forstår. Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hvis grunnen til at spillet fungerer dårlig er overoppheting (vanlig Acer-problem), anbefaler jeg å kjøpe en slik vifte som kan festes under maskinen. Selges mange gode på komplett.no og lignende sider. Ellers er det selvsagt lurt å se om det har samlet seg mye støv inni maskinen, da dette gjør den ekstra varm. Nedskalering vil neppe fikse problemet, i beste fall bare utsette det noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå