Gå til innhold

Freeze random i spill


Anbefalte innlegg

Problemsignatur:

Navn på problemhendelse: BlueScreen

OS-versjon: 6.1.7600.2.0.0.256.1

ID for nasjonal innstilling: 1044

 

Tilleggsinformasjon om problemet:

BCCode: 124

BCP1: 0000000000000000

BCP2: FFFFFA8003EED038

BCP3: 0000000000000000

BCP4: 0000000000000000

OS Version: 6_1_7600

Service Pack: 0_0

Product: 256_1

 

Filer som bidrar til å beskrive problemet:

C:\Windows\Minidump\090310-20373-01.dmp

C:\Users\Meg\AppData\Local\Temp\WER-63773-0.sysdata.xml

 

Les vår personvernerklæring på Internett:

http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0414

 

Hvis personvernerklæringen på Internett ikke er tilgjengelig, kan du lese personvernerklæringen frakoblet:

C:\Windows\system32\nb-NO\erofflps.txt

 

Den får jeg da jeg spiller noen ganger. Skjedde nå just i Call of Duty 4, og har skjedd i BFBC2.

 

Noen som vet hva det kommer av?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det første jeg ville gjort er å boote fra windows cden og velge "memory diagnostic".

 

Dette programmet tester rammen til pcen, som ofte kan være kilden til slike tilfeldige crashes.

 

 

Dersom rammen viser seg å ikke ha noe feil ville jeg formatert og lagt inn windows på nytt til å starte med, det kan hende du har flaks og det løses så enkelt.

 

 

Dersom du får melding om at det er noe galt med rammen så bør du ta ut en og en brikke og teste de hver for seg, kanskje du er heldig og det bare er en brikke som er ødelagt, som du da lett kan bytte ut.

 

Håper dette hjalp noe.

Lenke til kommentar

Om CPU'en din ble for varm under en stresstest vil jeg også tro den kan bli for varm under spilling, og dette kan være grunnen til at maskinen kræsjer.

 

Du bør virkelig ha vifter i kabinettet til en moderne gaming PC, prøv å åpne kabinettet og f.eks sett en bordvifte til å blåse inn i maskinen. Se om dette hjelper under CPU testen, og om det gjør så kan du se om du fremdeles får bluescreen under spilling.

Lenke til kommentar

Lukket kabinett da det ser "penere" ut for en dag eller to siden. Da øker CPU temp med ca 5-10c.

 

Har det nå åpent, har ALDRI vært over 75 grader med åpent kabinett etter ny termisk pasta. Håper det går nå.

 

Men, spilte tidligere BF2 med 120c CPU.. da begynte riktignok PC'n å pipe pga alarmen men.. funka. Var bare for mye støv inni der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...