TheCatIsALie Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Problemsignatur: Navn på problemhendelse: BlueScreen OS-versjon: 6.1.7600.2.0.0.256.1 ID for nasjonal innstilling: 1044 Tilleggsinformasjon om problemet: BCCode: 124 BCP1: 0000000000000000 BCP2: FFFFFA8003EED038 BCP3: 0000000000000000 BCP4: 0000000000000000 OS Version: 6_1_7600 Service Pack: 0_0 Product: 256_1 Filer som bidrar til å beskrive problemet: C:\Windows\Minidump\090310-20373-01.dmp C:\Users\Meg\AppData\Local\Temp\WER-63773-0.sysdata.xml Les vår personvernerklæring på Internett: http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0414 Hvis personvernerklæringen på Internett ikke er tilgjengelig, kan du lese personvernerklæringen frakoblet: C:\Windows\system32\nb-NO\erofflps.txt Den får jeg da jeg spiller noen ganger. Skjedde nå just i Call of Duty 4, og har skjedd i BFBC2. Noen som vet hva det kommer av? Lenke til kommentar
Jext Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Det første jeg ville gjort er å boote fra windows cden og velge "memory diagnostic". Dette programmet tester rammen til pcen, som ofte kan være kilden til slike tilfeldige crashes. Dersom rammen viser seg å ikke ha noe feil ville jeg formatert og lagt inn windows på nytt til å starte med, det kan hende du har flaks og det løses så enkelt. Dersom du får melding om at det er noe galt med rammen så bør du ta ut en og en brikke og teste de hver for seg, kanskje du er heldig og det bare er en brikke som er ødelagt, som du da lett kan bytte ut. Håper dette hjalp noe. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 4. september 2010 Forfatter Del Skrevet 4. september 2010 Prøvde faktisk det, se vedlegg. Aner ikke resultat da jeg ikke skjønner en dritt av tingen. Stod på i 2-3 timer. Kjørte også OCCT på GPU (GPU+minne) og CPU. CPUen ble for varm (max var 80c), så den klarte ikke den helt. Skal prøve OCCT mer på CPU senere, skal åpne kabinett, da ingen vifter. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Om CPU'en din ble for varm under en stresstest vil jeg også tro den kan bli for varm under spilling, og dette kan være grunnen til at maskinen kræsjer. Du bør virkelig ha vifter i kabinettet til en moderne gaming PC, prøv å åpne kabinettet og f.eks sett en bordvifte til å blåse inn i maskinen. Se om dette hjelper under CPU testen, og om det gjør så kan du se om du fremdeles får bluescreen under spilling. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 4. september 2010 Forfatter Del Skrevet 4. september 2010 Lukket kabinett da det ser "penere" ut for en dag eller to siden. Da øker CPU temp med ca 5-10c. Har det nå åpent, har ALDRI vært over 75 grader med åpent kabinett etter ny termisk pasta. Håper det går nå. Men, spilte tidligere BF2 med 120c CPU.. da begynte riktignok PC'n å pipe pga alarmen men.. funka. Var bare for mye støv inni der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå