Gå til innhold

InstallShield Error 1607 (win7) [+ AOE 3 Error ]

Stalthy

Anbefalte innlegg

Hei !

Når jeg skal installere mitt kjære AOE 3 (Age Of Empire 3)så starter jeg " autorun " fra cd'n så starter det. Etter en lite stund stopper det. Nesten på starten på " C:Programfiles\Microsoft Games\Age of Empires III\art\art3.bar " etter en tjaa 5 min tid ellernoe så stopper det opp. Jeg får feilen " husker ikke akk nå. " Nå har jeg prøvd igjen og jeg kom lengre :D. Nå stoppet den på "C: Microsoft games Age Of Empires III\avi\act1finalcine.bik "

Feilen er visst en "Age of Empires" feil så det har ikke noe lengere med installshield lengre men det har oppstått et annet problem jeg skal forklare det mere nå.

" Age Of Empires III Error

Error 1305. Error reading from file C:\ Program Files\ Microsoft Games\ Age Of EmpiresIII\avi\Act1FinalCine.bik verify that the file exist and that you can acsess it "

Kjære Moderator :

Jeg skjønner at du er lei for slike " dritt unger " som meg som poster og ødelegger dette fantasitiske forumet, først var jeg litt i tvil om hvor jeg skulle sette denne tråden siden den handlet om WIN 7 og InstallShield på WIN 7 så satte jeg den her. Etterhvert så ble det slik at problemet handlet om noe annet så versegod du kan bare flytte denne tråden men helst ikke slett den, da jeg har brukt laaaang tid på den ;).

Mvh. Sindre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...