Gå til innhold

Hvordan quoter man og endrer poster egentlig?

Warz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei,

Jeg vet jo selvsagt hvordan man gjør dette, men ikke hvordan det gjøres på den RIKTIGE måten. I mange måneder har det vært sånn at når jeg quoter eller endrer så kommer det slike tegn: " <br /><br />

Hva er feil?

For å endre på poster du har skrivet i en tråd, så trykker du på rediger knappen som kommer under posten. For å sitere noen, så trykker du på knappen til høyre under posten dems. Hvis du vil kan jeg sikkert lage ett bilde som illustrer hva som gjør hva...

Lenke til kommentar
<br />
<br />Hei,<br /><br />Jeg vet jo selvsagt hvordan man gjør dette, men ikke hvordan det gjøres på den RIKTIGE måten. I mange måneder har det vært sånn at når jeg quoter eller endrer så kommer det slike tegn: &quot; <br /><br /> <br /><br />Hva er feil?<br />
<br /><br /><br />For å endre på poster du har skrivet i en tråd, så trykker du på rediger knappen som kommer under posten. For å sitere noen, så trykker du på knappen til høyre under posten dems. Hvis du vil kan jeg sikkert lage ett bilde som illustrer hva som gjør hva...<br />
<br /><br /><br />Nå gjorde jeg det. Ble det ikke vakkert? :)
Lenke til kommentar
<br />Bruker du rik teksteditor?<br />
<br /><br /><br />Tror ikke det nei. Alle valg er sporløst forsvunnet. Legger ved screenshot. Slik ser det altså ut når jeg quoter noen:

diskusjonsucks.png

<br />ok...se på det vedlagte bildet i den røde sirkelen...hva står det der?<br />
<br /><br /><br />Der står det bare Diskusjon.no og Norsk
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...