Warz Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hei, Jeg vet jo selvsagt hvordan man gjør dette, men ikke hvordan det gjøres på den RIKTIGE måten. I mange måneder har det vært sånn at når jeg quoter eller endrer så kommer det slike tegn: " <br /><br /> Hva er feil? Lenke til kommentar
3.14 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hei, Jeg vet jo selvsagt hvordan man gjør dette, men ikke hvordan det gjøres på den RIKTIGE måten. I mange måneder har det vært sånn at når jeg quoter eller endrer så kommer det slike tegn: " <br /><br /> Hva er feil? For å endre på poster du har skrivet i en tråd, så trykker du på rediger knappen som kommer under posten. For å sitere noen, så trykker du på knappen til høyre under posten dems. Hvis du vil kan jeg sikkert lage ett bilde som illustrer hva som gjør hva... Lenke til kommentar
Warz Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 <br /><br />Hei,<br /><br />Jeg vet jo selvsagt hvordan man gjør dette, men ikke hvordan det gjøres på den RIKTIGE måten. I mange måneder har det vært sånn at når jeg quoter eller endrer så kommer det slike tegn: " <br /><br /> <br /><br />Hva er feil?<br /><br /><br /><br />For å endre på poster du har skrivet i en tråd, så trykker du på rediger knappen som kommer under posten. For å sitere noen, så trykker du på knappen til høyre under posten dems. Hvis du vil kan jeg sikkert lage ett bilde som illustrer hva som gjør hva...<br /><br /><br /><br />Nå gjorde jeg det. Ble det ikke vakkert? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Bruker du rik teksteditor? Lenke til kommentar
3.14 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 ok...se på det vedlagte bildet i den røde sirkelen...hva står det der? Lenke til kommentar
Warz Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 <br />Bruker du rik teksteditor?<br /><br /><br /><br />Tror ikke det nei. Alle valg er sporløst forsvunnet. Legger ved screenshot. Slik ser det altså ut når jeg quoter noen: <br />ok...se på det vedlagte bildet i den røde sirkelen...hva står det der?<br /><br /><br /><br />Der står det bare Diskusjon.no og Norsk Lenke til kommentar
Warz Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 Kan man bumpe denne nå eller åssen er det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå